معرفی مرورگر جدید Microsoft Edge

مایکروسافت مرورگر Edge را با طراحی جدید معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مایکروسافت با معرفی مرورگر جدید Edge یکی از اولین سورپرایز های خود در سال جدید را رونمایی کرد. اکنون مرورگر جدید Microsoft Edge مبتنی بر Chromium برای دانلود در دسترس است. مرورگر جدید ارائه شده برای ویندوز 7،8،10 و macOS بسیار پر مدعی است.

مرورگر جدید Microsoft Edge مبتنی بر Chromium معرفی شد

Microsoft Edge که هم ردیف مرورگرهای Google Chrome و Opera قرار دارد عضو جدید Chromium کد منبع باز Google است. مرورگر جدید که انتظارها از آن بسیار بالا است ، اکنون برای ویندوز و macOS در دسترس است.

از میان ویژگی های مرورگر جدید Edge ، نکته ای که قابل توجه به نظر می رسد ساختار ساده آن همانند Chrome است. Edge که تفاوت چندانی با مرورگر Chrome ندارد از dark mode / حالت تاریک نیز پشتیبانی میکند.

این مرورگر ، که از همگام سازی با یک حساب Microsoft نیز پشتیبانی می کند ، داده هایی از قبیل بوک مارک ها ، کلمه عبور ها ، افزونه ها را با سیستم ابری همگام سازی می کند. افزونه های فروشگاه وب Chrome نیز برای Edge در دسترس هستند.

مایکروسافت وعده است که Edge همانند کروم پر سرعت خواهد بود با این حال باید منتظر بود و عملکرد Edge را دید. نسخه های iOS و Android مرورگر Edge نیز همزمان با نسخه دسکتاپ آن در فروشگاه های اپل و گوگل در دسترس قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058446

وب گردی

وب گردی