خانواده شهدا و ایثارگران چراغ راهنمای ما در مسیر کمال و سعادت هستند

رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل خانواده شهدا و ایثارگران را چراغ راهنمای جامعه در مسیر کمال و سعادت دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد شاهد و ایثارگران این واحد گفت: جامعه ایثارگران و خانواده شهدا نعمات الهی هستند که خداوند بواسطه آنها برای این کشور، معنویت، امنیت و عزت داده است و ما باید قدردان این ولی نعمت های خود باشیم.خانواده شهدا و ایثارگران با خدا معامله کرده اند و به خدمات ما نیازی ندارند بلکه ما به آنها نیازمندیم شهید والامقامی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی چه قبل از شهادت و چه بعد از آن روح تازه ای به انقلاب و امت اسلامی بخشیدند. در عصر تاریکی ها و مادیت ، حیات دوباره ای به همه ما دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: به لطف خداوند هم اکنون 1472 نفر از جامعه ایثارگران و خانواده شهدا در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تحصیل می‌کنند که بیشترین درصد و نسبت –دانشجوی خانواده شهدا و ایثارگران نسبت به کل دانشجویان- در بین دانشگاههای استان است.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره سال قبل ملی ایثار یکی از دانشجویان جامعه ایثارگر از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزیده شدند و این نشان می دهد که در بین جامعه ایثارگران نخبگان شایسته ای هستند که باید به آنها توجه ویژه داشت،۱۰ شهید از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تقدیم شده است که دونفر از این شهدای عزیز از شهدای مدافعان حرم هستند. در همین اواخر هم افتخار این را داشتیم که برای یکی از جوانان قهرمان استان که در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی با روحیه ایثارگری در پاسداشت آرمانهای نظام و انقلاب در مقابل حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد بورس تحصیلی اعطا کنیم.

کد خبر: 1058453

وب گردی

وب گردی