Google Play Store دیگر به کاربران هشدار نمی دهد

گوگل برای راحتی کاربران Google Play Store اعلان بروزرسانی برنامه ها را حذف کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مشابه فروشگاه App Store، فروشگاه Google Play Store نیز برای آپدیت برنامه ها دو گزینه متفاوت دارد. برنامه ها می توانند به صورت خودکار برای شما به روز شوند یا می توانید به روزرسانی دستی را انتخاب کنید.

هنگامی که برنامه ها در دستگاه های iOS به روز می شوند ، یک نماد کوچک در کنار آنها ظاهر می شود و می فهمید که برای اولین بار بعد از بروزرسانی برنامه را باز خواهید کرد. در دستگاه های Android ، اعلانی دریافت می کنید که برنامه به روز شده است.

فروشگاه Google Play اعلانهای به روزرسانی را حذف کرد

با این حال ، اخیراً اتفاق عجیبی در فروشگاه Google Play رخ داده است. بسیاری از کاربران در Reddit اعلام کردند که با وجود اینکه برنامه ها به طور خودکار بروزرسانی شده اند،هیچ اعلانی در این مورد دریافت نکرده اند.

اگرچه در وهله اول تصور می شد که این امر به دلیل وجود خطایی رخ داده باشد ، اما پاسخ گوگل به تأخیر نیافتاد. طبق پاسخ یکی از کارمندان Google ، عدم دریافت اعلان ها پس از به روزرسانی های برنامه ، بر اثر بروز خطایی بوجود نیامده است بلکه آنها حذف شده اند. گفته می شود دلیل این اقدام گوگل برای جلوگیری از ناراحتی کاربران از اعلان های بروزرسانی و جلوگیری از گسترش هرزنامه ها است.

به گفته گوگل ، کاربران به اعلان های بروزرسانی توجه زیادی نمی کنند. برای کسانی که می خواهند بدانند کدام برنامه به روز شده است ، دو گزینه وجود دارد. با خاموش کردن به روزرسانی های خودکار ، به طور دوره ای آنرا چک کنید و با باز کردن فروشگاه Google Play و بصورت دستی برنامه ها را به روز کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058462

وب گردی

وب گردی