محموله کمک‌‌های دانشگاه آزاد آماده ارسال به مناطق سیل‌زده است

دومین جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده تشکیل و عنوان شد کمک‌های غیرنقدی و محموله‌های تهیه‌شده مورد نیاز سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آماده ارسال است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی جاری‌شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان و زیر آب رفتن برخی مناطق جنوبی این استان، دومین جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به‌منظور بررسی ابعاد خسارت‌ها و میزان کمک‌ها و حضور نیروهای قرارگاه جهادی برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده در این مناطق با حضور اعضا تشکیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با ارائه‌ گزارشی درباره مبالغ تخصیص‌یافته و کمک‌های اعلام شده اظهار کرد: در لحظات حساس که هم‌وطنان ما غرق در گرفتاری هستند، جای هیچ‌گونه تعلل نیست و باید با همت والا و با در نظر گرفتن توصیه‌های اسلامی به کمک آنها شتافت.

سلطانعلی میر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان باید تمام توان خود را برای کمک به سیل‌زدگان به‌کار بگیرد، گفت: کمک‌های غیرنقدی و محموله‌های تهیه‌شده شامل کنسرو، آب معدنی، بیسکویت، پتو، لوازم بهداشتی، برنج و سایر اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان آماده ارسال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058481

وب گردی

وب گردی