اولین نشست مدیران فرهنگی  وزارت بهداشت برگزار می‌شود

«نشست سراسری مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور»، شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست دو روزه مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه در محل سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در اولین نشست مدیران فرهنگی از زمان پذیرش مسئولیت شرکت کرده و ایراد سخنرانی می‌کند.همچنین حسن زائری‌لطف مشاور و سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت در این مراسم مسائل مختلفی را در حوزه فرهنگ مطرح و به تبادل نظر با مدیران فرهنگی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی به‌عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نعمت‌الله فاضلی دانشیار پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی از دیگر سخنرانان این نشست دو روزه فرهنگی هستند.

گفتنی است در «نشست سراسری مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» کارگروه‌های تخصصی به بحث و تبادل نظر در موضوعات فرهنگی می‌پردازند. کارگروه‌های تخصصی در نشست مدیران فرهنگی مباحث فرهنگی مختلفی از جمله حجاب و طرح انطباق، اردوهای جهادی، نهادهای دانشجویی، جشنواره‌ها، بسته تحول فرهنگی، شوراهای مشورتی و... را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متولیان فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها هستند تا کلیه فعالیت فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را راهبری کرده و تسهیل کنند.

فعالیت‌های نهادهای دانشجویی نظیر کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، نشریات دانشگاه، تشکل‌های اسلامی و غیره است که توسعه فضای آزاد اندیشی و فراهم کردن بستر تضارب آرا در دانشگاه‌ها از جمله وظایف اصلی مدیران فرهنگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058500

وب گردی

وب گردی