100 ورزشکار از 23 کشور برای شرکت در رقابت‌های زورخانه ای وارد بجنورد شدند

سرپرست فنی مسابقات زورخانه ای از حضور 100 ورزشکار از 23 کشور برای رقابت در مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای خبر داد.

الیاس امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در بجنورد اظهار کرد: ۱۰ نفر از ورزشکاران کشورهای کره جنوبی، اوکراین، زیمباوه و تاجیکستان به عنوان نخستین تیمهای حاضر در این رقابت ها به بجنورد وارد شدند

امیرآبادی افزود: ورزشکاران دیگر کشورهای شرکت کننده نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا فردا به بجنورد سفر خواهند کرد.

وی یادآور شد: در مجموع ۱۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور در این دوره از مسابقات در قالب ۲ گروه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد به رقابت می پردازند.

سرپرست فنی مسابقات ورزش های زورخانه ای خاطرنشان کرد: لهستان، استونی، ترکیه، قبرس، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، گرجستان، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه، کامرون و ایران کشورهای شرکت کننده در این مسابقات خواهند بود.

امیرآبادی افزود: این ورزشکاران در رشته های مختلف سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تک نفره ورزش های زورخانه ای و نیز کشتی پهلوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: شروع مسابقات تیمی زورخانه ای و همزمان با آن مسابقات سنگ گیری، مسابقات تیمی هنرهای فردی کشتی و ادامه مسابقات در رشته هنرهای فردی و تیمی و سکوی رشته تیمی ۳۰ دی ماه خواهد بود.

امیرآبادی اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و ادامه مسابقات در رشته کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و سکوی مهارت های فردی نیز اول بهمن ماه و مسابقات کشتی پهلوانی و مسابقه پایانی کشتی و اختتامیه سکوی کشتی پهلوانی و آیین اختتامیه مسابقات دوم بهمن ماه است.

سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی تا دوم بهمن ماه در سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058517

وب گردی

وب گردی