فراهم سازی بستری مناسب برای ایده های نوآورانه در حوزه علوم پزشکی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حاشیه بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، همدلی و وحدت اعضای هیات علمی را نقشی مهم در جهت قوی شدن مسیر علمی عنوان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدحمید سیدجمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در حاشیه بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران گفت: ما اعضای هیات علمی باید تلاش خود را به کار ببریم تا با یک مدیریت جهادی در محیط علمی و ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم گام‌های استواری برداریم.

وی افزود: یکی از مسیرهای قوی شدن مسیر علمی با اعتماد، همدلی، همزبانی، همراهی و وحدت اعضای هیات علمی و مجموعه دانشگاهی شکل می‌گیرد. در این مسیر باید مطالبات دانشجویان را جدی بگیریم و با پذیرایی از انتقادات سالم، مسیر آینده ای آباد، آزاد و مستقل برای خود ترسیم کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پایان اظهار کرد: اعضای هیات علمی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری نقش بسزایی دارند. ما مکلفیم بستری مناسب برای اجرای ایده های نوآورانه و خلاقیت های این افراد در دانشگاه فراهم آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058546

وب گردی

وب گردی