جریان سازی اساتید در دانشگاه‌ها از اهداف ضیافت اندیشه است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید به تشریح اهداف این دوره پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، حجت الاسلام و المسلمین خوشباور با برشمردن برخی از اهداف این دوره گفت: یکی از اهداف مهم دوره ضیافت اندیشه اساتید ارتقای سطح علمی و معرفتی اساتید است که به فرموده مقام معظم رهبری فرماندهان جنگ نرم هستند.

وی در ادامه بر تقویت ارتباط اساتید با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استفاده از بیانات، نظرات، پیشنهادات و راهکارهای کارشناسانه اساتید تاکید کرد و افزود: از این نظرات در برنامه ریزی های فرهنگی دانشگاه به کار گرفته خواهند شد و دفتر نهاد در دانشگاه آماده بهره گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده اساتید است.

حجت الاسلام خوشباور با بیان سرفصل های مطرح شده در هشتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید ادامه داد: در این دوره سه کارگروه برگزار خواهد شد که در آن به جریان سازی حول بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.

وی به دانش افزایی و بصیرت افزایی، ایجاد فضای علمی و گفتمان محور و همچنین بستر سازی برای شناسایی استعدادهای بالقوه و بالفعل اساتید در راستای شناخت اسلام ناب محمدی را از دیگر اهداف این دوره از ضیافت اندیشه اساتید عنوان کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به تعداد قابل توجه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی این استان تصریح کرد: حضور چنین حجمی از نیروی جوان در دانشگاه به عنوان فرصتی است که در صورت عدم استفاده صحیح او هدایت آن دیگر قابل تکرار و جبران نخواهد بود.

وی ازدیگراهداف این‌دوره از ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمنان برشمرد و تاکید کرد: اساتید به عنوان مهندسان فرهنگی دانشگاه و جامعه محسوب شده و در این زمینه وظایف ویژه‌ای بر عهده دارند.

مسئول نهاد رهبری واحد کرج افزود: مباحثی که در این دوره مطرح می شود در راستای شناخت اسلام ناب محمدی و دفاع همه جانبه از آن، پاسخ به شبهات آن در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و مذهبی است که در راستای پرداختن به رسالت دانشگاه در جامعه بررسی می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058582

وب گردی

وب گردی