ماجرای زورگیری مدیران مدرسه‌ای در ارومیه

سخنگوی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی نسبت به تخلف در یکی از مدارس استان مبنی بر نگهداری گوشی به ازای دریافت پول واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی مبنی بر تخلف در یک مدرسه ارومیه منتشر شد. ماجرا از آن قرار بود که مسئولان دبیرستان 13 آبان در شهرک ولیعصر ارومیه، گوشی‌های موبایل دانش‌آموزان را پیش از امتحان گرفته‌ و برای پس دادن هر گوشی‌، مبلغ هزار تومان از آنان دریافت می‌کنند.

مهدی محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در واکنش به این اتفاق اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نگهداری گوشی به ازای دریافت پول در یکی از مدارس استان برای ما ارسال شد.

وی ادامه داد: مدرسه 13 آبان در ناحیه 2 آموزش‌ و‌ پرورش استان آذربایجان غربی قرار گرفته است، آموزش و پرورش استان سریعاً گزارش این تخلف را به مدیر ناحیه 2 اعلام کرد. مدیران و مسئولان ناحیه نیز از طریق روابط عمومی و بازرسی مشغول بررسی این ماجرا هستند.

سخنگوی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در پایان گفت: آموزش‌ و پرورش استان مجدانه این موضوع را پیگیری می‌کند، صحت داشتن یا نداشتن تخلف در این مدرسه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058583

وب گردی

وب گردی