بازرسی ابزاری برای کنترل کیفیت و راهی برای ارتقای عملکرد دانشگاه است

سرپرست دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد مستقر در استان گیلان با بیان اینکه بازرسی به معنای مچ‌گیری و پنهان‌کاری نیست گفت: بازرسی در حقیقت همان کنترل کیفیت است که به اصلاح امور و ارتقاء جایگاه یک مجموعه کمک می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رشت، ابراهیم صیقلانی صبح امروز در سی امین جلسه‌ شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار داشت: بازرسی به عنوان یک امانت بزرگ، ابزاری مطمئن برای کنترل کیفیت و راهی جهت کمک به ارتقاء عملکردی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

سرپرست دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد مستقر در استان گیلان عنوان کرد: قصد ما در مجموعه دفتر بازرسی هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی این است که در خلال انجام کار بازرسی یک همسویی، هماهنگی و همراهی در رابطه با ارتقای کیفی عملکردهای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود.

صیقلانی اعتقاد به اصل ولایت را موضوعی غیرقابل اسقاط که هرگز دچار سقوط و افول نمی‌شود عنوان کرد و افزود: در نظام اسلامی و نظریه‌های همسو با این جریان، حکومت از موضوعات اساسی محسوب می‌شود و این حکومت است که قدرت، نظم، امنیت، اقتصاد و سیاست را تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در کتاب نهج‌البلاغه نبود حکومت زیان دارد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه بوده و همانطور که در این کتاب ارزشمند نیز آمده است حکومت خوب به مردم آن عزت می‌بخشد.

سرپرست دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در استان گیلان با بیان اینکه نوع عملکردها در این حوزه خطیر باید به صورت دقیق انجام شود تصریح کرد: اگر نظریات کسی با آراء و دیدگاه‌های بنده همسو نبود این بدان معنی نیست که او را خوار کنم زیرا می‌دانم که همواره خداوند متعال در کمین است.

وی با بیان اینکه در نهایت امر این دانشگاه و هیئت امناء آن هستند که در مورد موضوعات مختلف تصمیم‌گیری خواهند کرد خاطرنشان کرد: وظیفه‌ای به دست بنده در مجموعه دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد قرار داده شده که امانت الهی است و امیدوارم با کمک سایر همکاران نتایج مورد قبولی حاصل شود.

سرپرست دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد مستقر در استان گیلان دهه مبارک فجر را تجلی حکومت اسلامی و حاکمیت الله دانست و گفت: مابقی مسائل و موضوعات زیر سایه این ایام معنی پیدا می‌کنند زیرا این دهه اوج قدرت و عزت ایران اسلامی را به خوبی نشان می‌دهد.

صیقلانی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری مشکلات و چالش‌های پیش‌رو که به واسطه دشمنی‌های غرب پدید آمده حل خواهند شد عنوان کرد: غرب به دنبال شکست دادن و ذلیل کردن مردم ایران اسلامی است اما هرگز به هدف و مقصود شوم خود نمی‌رسد.

وی شجاعت در برابر دشمن و ایستادگی را رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ایرانیان در طول تاریخ هزاران ساله خود هیچگاه در برابر دشمن تسلیم نشده و شکست نخورده‌اند از طرف دیگر با قبول دین اسلام اقتدار آنان در مقابل قدرت‌های سلطه‌گر خارجی چندین برابر هم شده است.

سرپرست دفتر بازرسی ویژه هیات امناء دانشگاه آزاد مستقر در استان گیلان دهه برگزاری مراسمات ویژه پاسداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر را مورد تأکید قرار داد و گفت: دهه فجر عصاره حکومت و تجلی اراده خداوند متعال برای سربلندی ملت است و بدون شک زنده‌نگهداشتن آن ریشه‌های تنومند انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058603

وب گردی

وب گردی