تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس در لانه جاسوسی آمریکا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس در لانه جاسوسی آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد فخرایی در نشست خبری اعلام تشکیل قرارگاه دانشجوبی قدس با هدف اخراج آمریکا از منطقه که صبح امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: هسته‌های جهاد و مقاومت حاج قاسم سلیمانی با هدف تقویت نظامی دانشجویان در این قرارگاه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات اخیر منطقه، ترور حاج قاسم سلیمانی و رسالت‌های امام خمینی(ره) که بر دوش دانشجویان گذاشتند، قرارگاه دانشجویی قدس تشکیل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تاکید کردند، آمریکا باید از منطقه خارج و ایران نیز باید از لحاظ اقتصادی تقویت شود، در این راستا جنبش دانشجویی باید همت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس نابودی آمریکا و اسرائیل است.

فخرایی گفت: آمادگی جسمانی و نظامی دانشحویان بسیجی دانشگاه‌های کشور برای جهاد و دفاع از کشور از موارد و اهداف قرارگاه دانشجویی قدس به شمار می‌رود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: هسته بدر شامل ورودی‌های تازه کار (دانشجویان ورودی جدید)، خیبر برای دانشجویان آموزش دیده در حوزه سایبری، انصار و ادهار برای دانشجویان جهان اسلام و ادوار جنبش دانشجویی در این هسته سازماندهی شده است.

برگزاری نشست تخصصی گام انقلاب و توسعه فناوری در واحد علوم و تحقیقات

علی مظفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در ادامه نشست با بیان اینکه هسته علوم و فناوریهای نوین در این قرارگاه با محوریت واحد علوم و تحقیقات تشکیل شده، اظهار کرد: در این راستا نشست تخصصی گام انقلاب و توسعه فناوری با هدف تقویت قرارگاه دانشجویی قدس در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

مظفری اضافه کرد: اندیشکده و پیشران هسته‌ای با نام حاج قاسم سلیمانی توسط واحد علوم و تحقیقات تاسیس و رونمایی خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: این هسته پیشران در راستای رسیدن به بیانیه گام دوم انقلاب که مد نظر رهبری است، تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: ایران در حوزه راهبرد نظامی «خاک در برابر خاک» می‌تواند با موشک‌های کروز، هر نقطه از آمریکا را مورد حمله قرار دهد و در برابر تهدیدهای آمریکا پاسخ کوبنده داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: پیشران اتمی یا هسته‌ای در راستای دفاع از کشور است.

مقر اصلی قرارگاه قدس دانشجویی، اتاق سفیر سابق آمریکا است

در ادامه نشست مهدی هاشم زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب با بیان اینکه نتیجه و خروجی قرارگاه دانشجویی قدس، در هسته‌ها و قالب کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: دانشجویان بین‌المللی از ظرفیت بسیاری برخوردار هستند، در همین راستا باید در انتقام سخت و خروج ْمریکا از منطقه از این ظرفیت استفاده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب گفت: مقرر اصلی قرارگاه قدس دانشجویی در اتاق سفیر سابق آمریکا در لانه جاسوسی است و پیام آن این است که به امید خدا جلسات بعدی قرارگاه دانشجویی قدس در پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه و با حضور دانشجویان بین‌الملل برگزار شود.

محمد زینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در ادامه این نشست گفت: استقلال ایران باید در منطقه حفظ شود، در نتیحه آمریکا باید از منطقه اخراج شود.

وی بیان کرد: وجود آمریکا در منطقه وابستگی برای کشورهای منطقه در پی دارد. تمامی اقشار مردم باید در گرفتن انتقام سخت نقش داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: رهبر انقلاب تاکید دارند ایران باید در تمامی زمینه‌ها قوی شود و این قرارگاه آغاز تقویت ایران در تمامی حوزه‌ها به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1058658

وب گردی

وب گردی