جزئیات ماجرای ضرب‌وشتم یک فرهنگی در سرپل ذهاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درباره ضرب و شتم یکی از فرهنگیان از سوی والدین یکی از دانش آموزان در استان کرمانشاه ، شهرستان سرپل ذهاب ، توضیح داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجید یزدان‌پناه با اشاره به جزئیات حادثه ضرب و شتم یکی از فرهنگیان سرپل‌ذهاب اظهار کرد:‌ بر اثر شوخی و سپس درگیری دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در سرپل ذهاب و بازگویی این ماجرا از سوی یکی از دانش‌آموزان برای والدین خود، متاسفانه پدر یکی از دانش آموزان در مدرسه حضور پیدا کرد و با رفتار پرخاشگرانه خود حادثه‌ای را آفرید که منجر به ضرب وشتم مدیر آموزگار شاغل در این شهرستان شد.

وی ادامه داد: مدیرآموزگار مدرسه مذکور هیچ دخالتی در این بین نداشته و تنها قصد وساطت و توضیح به پدر دانش‌آموز و آرام کردن وی را داشته است، اما متاسفانه در درگیری پدر دانش‌آموز با وی، مدیرآموزگار از ناحیه پا دچار آسیب می‌ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدیرآموزگار مربوطه بلافاصله در بیمارستان بستری شد و همکاران به عیادت او رفتند. همچنین بلافاصله شکایتی در کنار شکایت شخص مضروب تنظیم شد. اداره حقوقی استان هم شکایتی تنظیم کرده است و رسما هم اعلام کردیم تا پایان مسائل اداری و حصول نتیجه شکایت، این فرهنگی عزیز را حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در واقع از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز شکایتی مبنی بر اخلال در نظم واحد آموزشی و ایجاد وقفه در فرآیند آموزش تنظیم و تقدیم مراجع قضایی شده است که این اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه اقدام بسیار زشتی از سوی ولی دانش‌آموز صورت گرفته، اظهار کرد: همچنین تا پایان مراحل درمان نیز ایشان را همراهی خواهیم کرد. مدیرآموزگار از روز گذشته در بیمارستان بستری است و از ناحیه زیر زانو دچار آسیب شده است.

وی ضمن ابراز تاسف از هتک حرمت فرهنگی شاغل در سرپل ذهاب گفت: همکار فرهنگی ما صرفاً برای وساطت و توضیح به ولی دانش‌آموز و جلوگیری از هرگونه اتفاقی میان ولی یکی از دانش‌آموزان با دانش‌آموز دیگر اقدام کرده بود. این اقدام نابه‌خردانه ولی دانش‌آموز علاوه براین که شان والای معلمی را خدشه‌دار کرد، باعث ایجاد تالمات روحی همکاران و دانش‌آموزان شد و به دلیل اینکه در محل تعلیم و تربیت انجام شده است ما طبق موازین حقوقی با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058681

وب گردی

وب گردی