آزادی قدس و یاری مردم غزه  ادامه راه سردار سلیمانی است/ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی برای فراموشی غزه

مسئول بسیج  دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: کمک به مردم غزه و آزادی قدس شریف ادامه راه حاج قاسم سلیمانی و شهدای شاخص جبهه مقاومت است.

مهدی هاشم‌زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به روز جهانی غزه اظهار کرد: تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس و انتقام سخت در راستای رسیدن به هدف اصلی و نهایی یعنی نابودی اسرائیل و بیرون راندن آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است.

وی با بیان اینکه نام گذاری قرارگاه دانشجویی قدس نشان از اهمیت قدس شریف و غزه برای جنبش دانشجویی است٬ گفت: برگزاری کنفرانس وحدت جهان اسلام سال‌ها است که توسط دانشجویان انقلابی پیگیری می‌شود.

اهداف شهدای محور مقاومت، کمک به مردم غزه است

مسئول بسیج دانششگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: اهداف و فعالیت‌های شهید سردار قاسم سلیمامی، ابو مهدی المهندس و سایر شهدای جبهه و محور مقاومت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و یاری رساندن به مردم مظلوم و بی دفاع نوار غزه و فلسطین است.

وی با تاکید بر گرفتن انتقام سخت از مسببان ترور شهید سردار سلیمانی بیان کرد: تمام تلاش جریان دانشجویی و دلسوزان انقلاب باید در سرگونی رژیم منحوس و اشغالگر اسرائیل و تعطیلی پایگاه های نظامی و هوایی آمریکا در کشورهای همسایه و منطقه خلاصه شود.

هاشم‌زاده با اشاره به اینکه آرزوی تمام مسلمانان آزادی قدس شریف و پس گیری سرزمین‌های اشغال شده فلسطین است، گفت: منطقه خاورمیانه به طور ویژه فلسطین و سوریه برای ایران اهمیت استراتژیک و راهبردی دارد. ضمن اینکه آزادگی و استقلال مردم مظلوم و مستضعف جهان اسلام از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه مسلمانان نباید نسبت به مسائل و ظلم شده بر مردم غزه بی‌تفاوت باشند، گفت: مبارزه با رژیم نا مشروع اسرائیل و استکبار جهانی در تمامی عرصه‌ها و جبهه‌ها باید با برنامه ریزی و حساب شده باشد زیرا در غیر این صورت بازدهی لازم را ندارم و توام با احساسات است.

وی با انتقاد از همراهی برخی از سران کشورهای اسلامی با آمریکا به عنوان راس استکبار جهانی و ر‌ژیم نا مشروع اسرائیل اظهارکرد: دشمنان جهان اسلام وحدت بین مسلمانان را هدف قرار دادند که متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن نقش آفرینی می‌کنند.

ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی در راستای فراموشی غزه

به گفته هاشم‌زاده؛ دشمنان با ایجاد فتنه و درگیری، جنگ داخلی، تحریم‌ها، ضعیف کردن اقتصادی کشورهای اسلامی باعث می‌شوند تا ملت‌ها و کشورهای اسلامی درگیر مسائل داخلی باشند و از مظلومیت مردم غزه که سال‌هاست در محاصر نیوهای اسرائیلی قرار دارند، غافل شوند.

این فعال دانشجویی آزادی قدس شریف را ادامه راه حاج قاسم سلیمانی و شهدای شاخص جبهه مقاومت دانست و بیان کرد: اگر قصد داریم انتقام سخت را از دشمنان انقلاب اسلامی و عاملان ترور شهید سردار سیلمامی بگیریم، باید بدانیم آزادی و استقلال مردم فلسطین بزرگ‌ترین انتقام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال‌ها است جریان دانشجویی به طور ویژه بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را برای کمک به مردم غزه به کار گرفته است و در این راه از پتانسیل دانشجویان بین المللی که در ایران تحصیل می‌کنند و دانشجویان جهان اسلام با حفظ وحدت، نهایت استفاده را می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058682

وب گردی

وب گردی