مکتب حاج‌قاسم تا آزادی قدس ادامه دارد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس گفت: مکتب حاج‌قاسم برگرفته از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

محمد حسین یادگاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره غزه و آزادی آن اظهار کرد: امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب معتقد بودند فلسطین باید از چنگ غاصبان آزاد شود، البته این نگاه تا امروز پیگیری شده و جریان دارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بسیاری از موارد در سخنان خود تاکید کردند که از کمک به محور مقاومت هیچ ترسی نداریم، البته این کار اکنون نیز انجام می‌شود. خوشبختانه این حمایت‌ها در قوی‌تر شدن محور مقاومت در لبنان یا یمن به خوبی مشخص شده است؛ زیرا محور مقاومت امروز از فناوری‌های نوین استفاده می‌‌کند.

به گفته یادگاری، مکتب حاج قاسم برگرفته از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از اول انقلاب عده‌ای با تفکرات انقلابی مشکل داشتند، خاطرنشان کرد: مدتی نیروهای سلطنت‌طلب به چنین سبک و رویه‌ای معتقد بودند؛ اما اکنون این وضع به نیروهای اصلاح‌طلبان رادیکالی منتقل شده است که برخی از آن‌ها با آرمان‌های انقلاب اسلامی همسو نیست.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس درباره علت مخالفت برخی افراد با نظرات رهبر معظم انقلاب گفت: اشرافی‌گری، دنیا پرستی، تحصیل فرزندانشان در خارج از کشور و عافیت‌طلبی منجر شده تا آن‌ها مقابل ارزش‌های انقلاب ایستادگی کنند. آن‌ها اکنون گرایش به مذاکره دارند و می گویند باید اسرائیل را قبول داشت.

وی با تاکید بر ادامه داشتن مکتب حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نابودی اسرائیل را ببینیم.

یادگاری با اشاره یه اینکه مذاکره با غرب از ابتدا در دستور کار دولت قرار گرفت، اظهار کرد: 6 سال وقت با این نگاه تلف شد و حتی رهبر معظم انقلاب نیز هشدارهایی را در مواجهه با غربی‌ها داده بودند که متاسفانه توجهی به آن‌ها نشد.

یادگاری افزود: اگر رهبر معظم انقلاب نبودند و با بیانات خود مسیر را روشن نمی‌کردند، باز هم افرادی پیدا می‌شدند که یکی به نعل یکی به میخ بزنند و خواستار مذاکره مجدد شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در پایان تاکید کرد: دیپلماسی دولت در شرایط خاصی از محور مقاومت دفاع کرده است و نمی‌توان منکر آن شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058684

وب گردی

وب گردی