محموله کمک رسانی افق کوروش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

در سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان، بیش از یک هزار بسته غذایی-بهداشتی افق کوروش از طریق بالگرد بین هموطنان مان در مناطق سیل زده این استان توزیع شد.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، این شرکت در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اقدام به توزیع بیش از یک هزار بسته غذایی و بهداشتی در مناطق سیل زده این استان کرد.

بلافاصله پس از وقوع سیل ویرانگر در استان سیستان و بلوچستان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران با بیش از 1800 شعبه در کشور برای کمک رسانی به مردم نجیب و شریف این استان به مناطق سیل زده سفر کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم مهربان و بی توقع این استان، بسته های غذایی و بهداشتی شرکت را که حاوی مواد شوینده، بهداشتی و غذایی بود، به آنها اهدا کرد.

محموله کمک رسانی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به استان سیل زده سیستان و بلوچستان به همت همکاران انبار افق کوروش در کرمان در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی شد و بلافاصله این محموله از انبار واقع شده در استان کرمان راهی استان سیستان و بلوچستان شد.

از آنجایی که به جهت مسدود بودن جاده ها امکان ارسال محموله های کمک رسانی افق کوروش به مناطق سیل زده مقدور نبود، بسته های غذایی و بهداشتی افق کوروش در دو روز متوالی از طریق دو فروند هلی کوپتر هلال احمر در چابهار بارگیری شد و در مناطق سیل زده ی کاجو و آهوران و روستاهای اطراف آن منجمله در واسک، رودبن، جنگل، علی آباد، موشکونت، سیسرکبن، راینگتان، تنگسر و سایر مناطق محرومی که در مسیر و محاصره شده در سیل بودند، توزیع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058686

وب گردی

وب گردی