همکاری استارت‌آپ‌های ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای همکاری کسب‌وکارهای ایرانی حوزه فناوری اطلاعات در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، فراخوان منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سازمان فناوری اطلاعات ایران درصدد فراهم آوردن امکان همکاری استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است.

این سازمان اعلام کرد: به اطلاع کسب‌وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌رساند به دنبال رایزنی‌های به‌عمل‌آمده، سازمان فناوری اطلاعات ایران درصدد فراهم آوردن امکان همکاری استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است.

بدین‌وسیله از تمامی کسب‌وکارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که مایل به هرگونه همکاری در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر هستند، دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ با ارسال نامه رسمی به سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه معرفی کسب‌وکار خود (در حد حداکثر دو صفحه و به زبان انگلیسی جهت ارسال به‌طرف قطری)، آمادگی خود را اعلام کنند.

کسب‌وکارهای متقاضی همکاری با هزینه خود در هیات همراه رئیس سازمان فناوری اطلاعات در سفر به کشور قطر، که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، حضور خواهند داشت و به‌ طرف قطری معرفی می‌شوند و انتخاب جهت مشارکت در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ و شرایط همکاری، با طرف قطری خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058691

وب گردی

وب گردی