انجام  عملیات برف روبی در شرق تهران 

شهردار منطقه۱۳ ضمن نظارت میدانی بر علمیات برف روبی در ورودی شرق تهران ، از عملیات محلول و نمک پاشی در محدوده به صورت گسترده خبر داد و گفت: آماده باش عوامل خدمات شهری تا زمان بارش برف و بعد از آن ادامه دار است . 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با بیان اینکه در پی پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر موج جدید بارش ها و سفید پوش شدن معابر ، کلیه عوامل اجرائی در حالت آماده باش بودند گفت:از اولین ساعات بارش برف در منطقه۱۳، کلیه عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست به منظور جلوگیری و رفع لغزندگی معابر نسبت به نمک پاشی و شن پاشی معابر اقدام کردند .
وی با اشاره به فعالیت عوامل خدمات شهری گفت: عملیات برف روبی در تمامی بزرگراه ها ، پل ها ، معابر و رمپ و لوپ ها در حال اجراست
رحمان زاده با اشاره به تعبیه مخازن زرد رنگ در منطقه ۱۳ ادامه داد: این مخازن مجهز به کیسه های نمک و ماسه در در دسترس شهروندان و عوامل کار گری است.
وی با بیان اینکه معابر به ترتیب اولویت بندی پاکسازی می شوند ادامه داد: اگر معابر فرعی دچار مشکل بود ، شهروندان می توانند با شماره ۱۳۷ این موضوع را به شهرداری اعلام کنند تا بلافاصله نسبت به برف روبی اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058710

وب گردی

وب گردی