وضعیت تعطیلی مدارس در استان‌های تهران، چهارمحال‌وبختیاری، آذربایجان شرقی، مرکزی، قزوین و البرز در آخرین روز دی‌ماه

با توجه به ادامه یافتن بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از نقاط کشور تعطیل شدند.

به گزارش ایسکانیوز، به دلیل برودت هوا و ادامه بارش‌های جوی در استان تهران مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی برخی از شهرستان‌های این استان، روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

بر این اساس، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهریار، ملارد، قدس، بهارستان ۱و۲، چهاردانگه، اسلام شهر در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است.

همچنین مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان ری (شهر ری یک و دو، کهریزک، فشافویه) و نیز رباط کریم در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.

فرماندار دماوند نیز از تعطیلی همه مقاطع تحصیلی دماوند در نوبت صبح و عصر و همچنین تعطیلی مدارس رودهن در نوبت صبح به علت بارش برف و یخ‌بندان خبر داد.

از سوی دیگر، تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان پردیس در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل است.

ادارات استان تهران دوشنبه دایر است

سخنگوی استانداری تهران ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها و کانال‌های اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گفت: ادارات استان تهران دوشنبه دایر است.

تعطیلی برخی مدارس در استان مرکزی

اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی هم اعلام کرد: تمام مدارس شهرستان زرندیه فردا (۳۰دی) تعطیل است و در شهرستان تفرش(مقطع ابتدایی و متوسطه اول) و نوبران(تمام مقاطع) مدارس ساعت ۹ دایر می شوند.

تبریز در نوبت صبح تعطیل شد

به دنبال بارش برف و برودت نسبی هوا در نواحی پنجگانه تبریز مراکز پیش‌دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل خواهند بود. البته این تعطیلی صرفا شامل شیفت صبح دوشنبه و صرفاً مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی خواهد بود.

تعطیلی مدارس ابتدایی در استان قزوین و البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی همه مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین خبر داد.

گفتنی است، به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.

آموزش و پرورش استان البرز هم اعلام کرده مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس استان چهارمحال و بختیاری

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه ای تعطیلی و تاخیر در آغاز به کار مدارس شهرستان اردل را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

همچنین مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد تعطیل هستند و در منطقه میانکوه نیز مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

مدارس سایر نقاط استان مطابق روال معمول به فعالیت آموزشی خود می‌پردازند.

امتحانات واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد فردا برگزار نمی‌شود

امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نیز، فردا دوشنبه ۳۰ دی به دلیل بارش برف و سرمای شدید برگزار نخواهد شد. تاریخ جایگزین برگزاری امتحانات متعاقبا اعلام می شود.

فعالیتهای اداری واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد فردا دایر است.

پایان پیام /

کد خبر: 1058716

وب گردی

وب گردی