بسیج بازوی توانمند و انقلابی دانشگاه‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیج استان البرز، بسیج را بازوی توانمند و انقلابی دانشگاه ها بر شمرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در کرج، در نشستی که با حضور سرهنگ اعظمی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، سرهنگ خان بابایی فرمانده سپاه امام حسن(ع) و جمعی از مسئولین و فرماندهان بسیج و سپاه استان البرز و نیز مسئولین بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، محمدحسن برهانی فر رئیس این دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار سپهد حاج قاسم سلیمانی از وی به عنوان الگویی برای تعهد، اخلاص، رشادت و از خودگذشتگی یاد کرد.

وی در ادامه دانشگاه را متعلق به بسیج دانست و گفت: نیروهای ارزشی بسیج در مسیر حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند و هرکجا که قدم بگذارند با حفظ صیانت جمهوری اسلامی ایران، مالکیت معنوی دارند.

برهانی فر ضمن تقدیر از فعالیت های خالصانه و متعهدانه نیروهای بسیج در دانشگاه گفت: باعث افتخار مسئولین دانشگاه است که نیروهایی متدین، کاردان و متعهد در انجام امور دانشگاهی با مسئولین همکاری کرده و به یاری آنان می شتابند.

وی ضمن اشاره به هجمه های بسیاری که در فضای کنونی جامعه در دانشگاه ها وجود دارد، گفت: دفاع از خاکریزهای اعتقادی در دانشگاه ها یکی از مسائل مهمی است که در صورت عدم توجه کافی، تاثیرات مخرب آن به تمامی جامعه سرایت خواهد کرد.

رئیس واحد کرج همچنین مبارزه درست و منطقی در برابر تهاجم فرهنگی الکترونیکی در فضاهای مجازی که از سوی بیگانگان و دشمنان نظام مدیریت می شود؛ از دیگر مسائلی عنوان کرد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین با دعوت از نیروهای توانمند بسیج در عرصه هایی همچون حفظ نزاکت فضای عمومی دانشگاه و رعایت شئون اسلامی در پوشش و رفتار تصریح کرد: حرکت در این مسیر، چارچوب و اصولی دارد که با کار تشکیلاتی هدفمند در کنار شناسایی مشکلات، هدف گذاری، ریل گذاری و تعریف سناریوی عملی بایستی به آن عمل شود تا اهداف صیانتی نظام، اهداف سیاسی و اهداف علمی مورد نظر محقق شده و به فضل الهی میراث گرانقدر شهدا را به درستی پاسداری کنیم.

در پایان این نشست فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه استان البرز در با همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور در محل، دفترجدید حوزه 2290 بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح کردند.

کد خبر: 1058729

وب گردی

وب گردی