دفتر جدید حوزه بسیج کارکنان واحد کرج افتتاح شد

دفترجدید حوزه 2290 بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تنی چند از فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه استان البرز و با همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و مسئولین بسیج این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزار ایسکانیوز از کرج، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و در مراسم افتتاح دفتر جدید بسیج کارکنان، از سنگینی وظایف دانشگاهیان در تبیین مبانی فکری شهید سلیمانی سخن گفت.

سرهنگ اعظمی ضمن تقدیر از رئیس و مسئولین واحد کرج گفت: وجود چنین مسئولین فرهیخته و متعهدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با چنین مبنای اعتقادی و فکری ارزشمند، باعث دلگرمی نیروهای بسیج است.

وی با اشاره به یوم الله شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر تصریح کرد: این ایام جزو ایام تاریخی کشورمان بوده است که باید از آن درس بزرگ تبیین روشنگری آموخت.

سرهنگ اعظمی تاکید کرد: بخش بزرگی از آموزش این درس روشنگری، بر عهده مسئولین فرهنگی و دانشگاهی جامعه است و لذا مسئولیت دانشگاهیان و روحانیون از سایر اقشار در این زمینه سنگین تر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی به قدری خار چشم دشمنان بود که رئیس جمهور آمریکا مستقیما فرمان ترور وی را صادر کرده است؛ تصریح کرد: وظیفه احیای مبانی فکری شهید قاسم سلیمانی و آموزه های فکری و اعتقادی وی در کشور و منطقه، بر عهده تمامی نیروهای ارزشی و ولایت مدار بویژه هم لباسان آن سردار بزرگ است.

سرهنگ علی خان بابایی فرمانده بسیج کارکنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز ضمن بیان سخنانی به وظایف مسئولین و فرماندهان حوزه های بسیج در ادارات و سازمان ها اشاره کرد.

وی از مسئولین حوزه های بسیج کارکنان در ادارات، سازمان ها و ارگان های استان، به عنوان الگوهای خدمت رسانی جامعه معرفی کرد و گفت: یکی از الگوهای بسیار تاثیرگذار در جامعه در ابعاد مختلف، شهید بزرگ سردار قاسم سلیمانی است که حتی شهادت ایشان نیز ویژگی های بسیار مهمی دارد.

سرهنگ خان بابایی با اشاره به عملکرد موفق این سردار بزرگ در منطقه گفت: دیپلماسی قوی شهید سلیمانی در ایجاد اتحاد بین جبهه های مقاومت در منطقه علیه دشمنان، ساده زیستی، وقف زندگی خود برای مسلمانان جهان، گوش به فرمانی و ارادت بی نظیر به ولایت فقیه و ... از مشخصه های بارزی است که باید سرلوحه همه بویژه بسیجیان قرار گرفته و به سایر اقشار جامعه نیز شناسانده شود.

وی با اشاره به اقتداری که سپاه در سایه عملکرد شهید سلیمانی در منطقه کسب کرده است ابراز امیدواری کرد: با الگوبرداری شایسته از این سردار بزرگ، این اقتدار همچنان حفظ شده و گسترش یابد.

سرهنگ خان بابایی همچنین در پایان سخنانش از مسئولین دانشگاه بویژه دکتر برهانی فر به عنوان رئیس این مجموعه فرهنگی و اثرگذار در حمایت های شایسته از بسیج تقدیر کرد.

گفتنی است با دستور و پیگیری های متسقیم برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج محل جدید حوزه بسیج کارکنان دانشگاه تجهیز و با حضور جمعی از مسئولین سپاه البرز و بسیج واحد کرج افتتاح شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058749

وب گردی

وب گردی