همکاری دو جانبه مدارس سما نجف آباد با حوزه علمیه شهرستان

جمعی از مدیران و مسئولان مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولان مرکز آموزشی و فرهنگی سما با قدردانی از فعالیتهای خوب صورت گرفته در مجموعه سمای نجف آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و مجتمع مدارس سما با بهره مندی از امکانات مطلوب، زمینه و فرصت مناسبی را در راستای آموزش و پرورش دانش آموزان شهرستان فراهم آورده اند.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی با اشاره به تعامل خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و مجتمع مدارس سما با نهادهای مرتبط در شهرستان، به ویژه آموزش و پرورش، تحت پوشش گرفتن سه مدرسه خرید خدمات آموزشی توسط مجموعه سمای نجف آباد در جهت برداشتن بار از روی دوش آموزش و پرورش را نمونه بارزی از این همراهی و همدلی برشمرد.

وی افزود: امکانات محدود آموزش و پرورش، گستردگی نیازها و عدم وجود نیروی انسانی لازم در این زمینه، لزوم همراهی دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما در جهت یاری رساندن به آموزش و پرورش را بیش از پیش نمایان می سازد و از مجموعه های خوبی که در این راستا به میدان آمده اند، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما هستند.

در پایان این دیدار بر آمادگی جهت همکاری های دو جانبه بین مجموعه مدارس سمای نجف آباد و مجموعه مدارس تحت مدیریت حوزه علمیه نجف آباد و استفاده از تجربیات موفق آموزشی و فرهنگی دو طرف تاکید شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058750

وب گردی

وب گردی