آغاز برگزاری آزمون تافل در کانون زبان ایران

معاون آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون‌ اینترنتی تافل (آی بی تی) برای نخستین باردر مرکز آزمون‌های بین‌المللی شعبه شهرک غرب خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران، علیرضا اسلامی از برگزاری آزمون‌ اینترنتی تافل (آی بی تی) برای نخستین بار از 12 بهمن‌ماه سال جاری در مرکز آزمون‌های بین‌المللی شعبه شهرک غرب خبر داد.

وی ادامه داد: کانون زبان ایران پس از فراهم آوردن تجهیزات به‌روز و آموزش نیروی انسانی متخصص با گذراندن آزمون‌ها و اخذ استانداردهای لازم توانست با امضای تفاهم‌‌نامه‌ همکاری با مؤسسه ETS برای نخستین بار نسبت به برگزاری آزمون بین‌المللی تافل اینترنتی اقدام کند.

معاون آموزشی کانون زبان ایران درباره این آزمون بیان کرد: تافل iBT (مخفف Test of English as a Foreign Language) یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که افراد زیادی از سراسر دنیا هرساله در آن شرکت می‌کنند و حدود 10 هزار دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی مختلف در دنیا مدرک تافل را معتبر می‌دانند.

اسلامی پیرامون اهمیت آزمون تافل گفت: داشتن نمره‌ای خوب در آزمون تافل می‌تواند رزومه افراد را تقویت کند و شانس افراد را برای یافتن فرصت‌های شغلی مناسب یا کرسی‌های دانشگاهی افزایش دهد. موفقیت در این آزمون اعتبار علمی و اجرایی برای افراد به همراه دارد؛ تا جایی که در افکار عمومی داشتن مدرک تافل برابر با داشتن سطح ممتاز در دانش زبان انگلیسی است.

وی تأکید کرد: کانون زبان ایران با توسعه و گسترش آزمون‌های بین‌الملل و با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه آموزش و ارزیابی زبان‌های خارجی به مخاطبان خود دارد.

معاون آموزشی کانون زبان در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.ets.org/toefl کانون زبان ایران را به عنوان مرکز آزمون خود انتخاب کنند و در فضای بی‌نظیر و فوق استاندارد مرکز آزمون شعبه شهرک غرب کانون زبان ایران، آزمون خود را به انجام برسانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058751

وب گردی

وب گردی