امت اسلامی در راه خنثی‌‌کردن فتنه‌های جهان تلاش می‌کند

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: امت اسلامی وظیفه دارد در راه خنثی‌سازی فتنه‌های عالم تلاش کند تا اسلام همچنان پرچم‌دار عدالت در جهان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد حسن زمانی در کنفرانس بین‌المللی تروریسم دولتی و انتقام سخت که صبح امروز سه شنبه یک بهمن ماه در سفارت سابق آمریکا برگزار شد، گفت: زمانی سفارت سابق آمریکا در ایران محل شیطنت در کل جهان بود؛ اما در حال حاضر جلسات ضد آمریکایی در این لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی پس از پیروزی، مکان و پناهگاهی برای مسلمانان جهان شد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: در حال حاضر 2 قدرت اسلام و کفر در جهان در حال مبارزه با یکدیگر هستند و در این میان پیروزی نهایی با مسلمانان خواهد بود.

وی افزود: اسرائیل در جهان قدرتی ندارد و کشورهای اسلامی و عربی از این رژیم کودک‌کش نمی‌ترسند.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: سربازان جبهه مقاومت در فلسطین با اقتدار و عزت در برابر اسرائیل ایستاده‌اند و باعث ذلت این رژیم هستند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: پارک جمهوری اسلامی درست در مرز لبنان و اسرائیل بنا شده است تا خاری بر چشمان این رژیم باشد و سربازان دائماً با دیدن نام ایران آسایش نداشته باشند.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به اندیشه مقاومت اسلامی گفت: مسیحیت دومین دین پر جمعیت دنیا است؛ پاپ فرانسیس با پاپ‌های گذشته تفاوت دارد و این امر به دلیل دیدارهایش با امام خمینی (ره) در فرانسه است.

حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: امت اسلامی وظیفه دارد در راه خنثی‌سازی فتنه‌های عالم تلاش کند تا اسلام همچنان پرچم‌دار عدالت در جهان باشد.

این مسئول گفت: داعش توسط آمریکا که ادعای حقوق بشر را دارد، ایجاد شده و سردار قاسم سلیمانی و ادامه دهندگان راه سردار این فتنه را از جهان اسلام دور خواهند کرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1058862

وب گردی

وب گردی