حمایت از اسرائیل و شهادت سردار سلیمانی از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است

معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری حمایت از رژیم صهیونیستی و شهادت سردار سلیمانی را از مصادیق حقوق بشر آمریکایی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن پاک‌آئین در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: ترور اشخاص و مسئولان کشورها به معنای قتل سیاسی بوده که به دست عده‌ای رخ داده؛ ترور سیاسی شامل تروریسم دولتی و غیردولتی است.

وی ادامه داد: آمریکا نمونه بارز تروریسم دولتی است که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

وی گفت: آمریکا در تاریخ تروریسم دولتی اقدامات بسیاری را انجام داده است، بمب باران هیروشیما، حمله به افغانستان به بهانه ۱۱ سپتامبر و حمله به عراق از جمله تجاوزهای آمریکا به کشورها و ملت‌های مختلف است.

معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری عنوان کرد: آمریکایی‌ها به گفته خودشان خالق گروه طالبان در افغانستان هستند، آمریکا طالبان را به جان مردم افغانستان انداخت.

پاک‌آئین درباره تروریسم جهانی گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی و شهادت سردار سلیمانی از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است. ارتش آمریکا با دستور مستقیم رئیس جمهور این کشور به صورت شبانه اقدام به ترور ظالمانه حاج قاسم سلیمانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم در جهان، فرمانده رزمندگان جبهه مقاومت و حمایت‌گر مظلومان و مستضعفان جهان بود.

به گفته پاک‌آئین؛ اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مغایر با قوانین بین‌المللی بود. ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سیلی محکمی به آمریکا زد که امری قانونی بود و از خود دفاع کرد. افول آمریکا موضوعی جدیست، شیطان بزرگ از قدرت سابق فاصله گرفته و نزول پیدا کرده است. شهادت حاج قاسم سلیمانی افول آمریکا را تسریع خواهد کرد.

وی بیان کرد: انتقام سخت و اخراج آمریکا از منطقه و آزادی قدس مرحله اول ساخت تمدن نوین اسلامی به‌شمار می‌رود که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058869

وب گردی

وب گردی