روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و مشهد منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه ای، سرپرستان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و مشهد را به عنوان روسای این دانشگاه‌ها منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در احکام جداگانه ای، سرپرستان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و مشهد را به عنوان روسای این دانشگاه‌ها منصوب کرد.

در این احکام آمده است: «مهرزاد لطفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پیرو ابلاغ شماره ۱۲۱۴/۱۰۰ تاریخ ۱۶ آذرماه ۹۸ و با توجه به مصوبه جلسه ۲۹ دی ماه ۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

سید محمدحسین بحرینی طوسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد پیرو ابلاغ شماره ۹۶۵/۱۰۰ تاریخ ۲۸ مهرماه ۹۸ و با توجه به مصوبه جلسه ۲۹ ی ماه ۹۸ شورایعالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1058879

وب گردی

وب گردی