اعطای گرنت به طرح‌های پژوهشی برتر در حوزه آموزش پزشکی

پژوهشگران و علاقه‌مندان در حوزه آموزش پزشکی فرصت دارند تا ۱۵ اسفند، طرح‌های پژوهشی خود را به مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی ارسال و در صورت برتر شدن، گرنت دریافت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین فراخوان مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی منتشر شد. در این فراخوان ۱۴ اولویت گرنت پژوهشی در قالب کمیته‌های مدیریت و رهبری، روانشناختی شناختی و ارزشیابی تدوین شده است و پژوهشگران و علاقه‌مندان تا ۱۵ اسفند ماه ۹۸ فرصت دارند طرح‌های پژوهشی خود را به مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی ارسال و در صورت برتر شدن، گرنت دریافت کنند.

طراحی و استقرار الگوی واگذاری اختیارات و مسئولیت‌های ستاد وزارتی، به کلان مناطق آمایشی، طراحی و استقرار نظام مدیریت و اقدام هماهنگ در سطح کلان منطقه،طراحی و استقرار الگوی یکپارچه سازی و ادغام کارکردی گروه های علمی (آموزشی و پژوهشی) مرتبط در سطح هر کلان منطقه، تدوین سند آمایش سرزمینی کلان مناطق و دانشگاه‌ها، بررسی سازوکار ارتقا سرمایه اجتماعی و افزایش تعامل اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی، بررسی سازوکار‌های استقرار جامعه دانایی محور با محوریت کارکردهای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، تدوین چارچوب تصدی گری و برونسپاری فعالیت ها در دانشگاه های علوم پزشکی،ارایه راهکارهای گسترش عدالت در آموزش پزشکی،مدل سازی خطاهای پزشکی منجر به فوت در بیمارستان های دانشگاهی و ارایه راهکارهای جلوگیری از این خطاها، تبیین مفهوم سواد آینده و ارائه راهکارهای ارتقای سواد آینده در گروه‌های هدف حوزه علوم پزشکی کشور از جمله اولویت های کمیته مدیریت و رهبری است.

واکاوی و طراحی الگوی انگیزش اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و بررسی و آسیب شناسی وفاداری سازمانی و ماندگاری اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی اولویت های کمیته روانشناسی شناختی و ارزشیابی اجرای بسته‌های طرح تحول در ارتقای کیفیت آموزش از دیدگاه ذی‌نفعان و ارزشیابی اجرای بسته های طرح تحول در ارتقای کیفیت آموزش از دیدگاه کارشناسان و خبرگان حوزه آموزش از اولویت های کمیته روانشناسی شناختی است.

به سبب اهمیت موضوعات پژوهشی، علاوه بر دریافت پروپوزال طرح‌های پژوهشی، از نتایج مطالعات اتمام یافته در موضوعات گفته شده، مشروط به آنکه قبلا از محل دیگری منابع مالی دریافت نکرده باشند، حمایت می‌شود. بر همین اساس، پژوهشگرانی که پیش از این، پژوهش‌هایی را در ارتباط با هر یک از موضوعات اعلام شده انجام داده‌اند، می‌توانند جهت برخورداری از حمایت‌های مالی ، خلاصه اجرایی طرح خود را با استفاده از چارچوب موجود بر روی سایت نصر تا تاریخ اول خرداد سال ۹۹ به رایانامه nasr@nasrme.ac.ir ارسال کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت نام‌نویسی و ارسال طرح‌های پژوهشی، به سامانه پژوهشی نصر به نشانی rms.nasrme.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058884

وب گردی

وب گردی