لزوم تبیین محورهای گام دوم انقلاب در ایام الله دهه فجر

رئیس کارگروه دانشجویی دهه فجر استان هرمزگان با تاکید برکیفبت یخشی برنامه های دهه فجر گفت: محور های گام دوم انقلاب یکی از مهمترین مساله هایی است که در دانشگاههای استان باید تبیین شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، احسان کامرانی در اولین نشست کارگروه دانشجویی دهه فجر استان هرمزگان که با حضور نماینده های دیگردانشگاههای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: دهه فجر باید با حضور، هم‌فکری و مشارکت فعال جوانان همراه باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه اجرای برنامه های دهه فجر در دانشگاه‌ها باید با هم افزایی جوانان همراه باشد اظهار کرد: کیفیت محتوای برنامه‌ها باید به گونه ای باشد که بتواند در دانشگاه اثربخش واقع شود.

این مسئول آشنایی نسل جوان جامعه با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را یکی دیگر از وظایف مهم دانشگاه دانست وگفت: تشریح نقش مهم دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف و آرمان های انقلاب و حفظ ارزش های نظام و انقلاب از اقداماتی است که باید با در قالب نشست ها، گفتمان ها علمی، نمایشگاه عکس، مسابقات و ... صورت گیرد.

به گفته وی فضاسازی و آذین‌بندی محیطی متناسب با ایام درکنار رعایت هزینه ها از برنامه هایی است که دانشگاه‌ها باید در راستای ایجاد فضای مطلوب در سطح استان پیش از آغاز دهه فجر آماده و اجرا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در دانشگاه‌ها و شهرستان ها و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، به صدا در آوردن زنگ انقلاب و سخنرانی ائمه جماعات در بین نماز متناسب با تقویم برنامه های دهه فجردر مدارس، برگزاری نشست علمی با موضوع جوان انقلابی، جهاد علمی و امید آفرینی با همکاری حوزه پژوهش دانشگاه‌ها، برگزاری نشست علمی با موضوع اقتصاد همراه با حضور یک کارآفرین نمونه، مسابقه ایده پردازی در حوزه رونق تولید و کارآفرین، برگزاری نشست تخصصی با محوریت زنان با همکاری کمیته امور بانوان دانشگاه، حضور یکپارچه و منسجم دانشگاهیان در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری نشست با حضور فرماندهان نظامی جهت تبیین جهاد نظامی ایران علیه استکبار جهانی ،اکران فیلم با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع جهاد، مقاومت و استکبارستیزی از برنامه هایی است که قرار است در دانشگاههای استان اجرا شود.

کد خبر: 1058897

وب گردی

وب گردی