راهکارهای پذیرش دانشجوی خارجی در واحد شهرکرد بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهکارهای پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، در نشستی که صبح امروز با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و نمایندگان شرکت سبحان زرنج از کشور افغانستان در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه برگزار شد؛ راهکارهای پذیرش و ادامه تحصیل دانشجویان خارجی به ویژه افغانستانی در رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی بررسی شد.

ابراهیم رحیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظرفیت های بالای علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و در راستای توسعه فرهنگی و آموزشی و گسترش فعالیت فرهنگی بین دو کشور، پس از اخذ مجوز لازم و موافقت نهایی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان داوطلب ادامه تحصیل در کشور جمهوری اسلامی ایران، در واحد شهرکرد پذیرش می شوند.

وی در این نشست با ارائه مطالبی در خصوص امکانات و توانمندی های دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری آمادگی پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته های مختلف را دارد.

مدیران شرکت سبحان زرنج از کشور افغانستان ضمن بازدید از مجموعه بزرگ آزمایشگاهی، کارگاه ها، مزرعه آموزشی و تحقیقاتی و دامداری از نزدیک با پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد آشنا شدند.

در پایان این جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مقدمات لازم را برای پذیرش دانشجویان خارجی از طریق مکاتبه با سازمان مرکزی دانشگاه و اخذ مجوزهای لازم انجام دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058907

وب گردی

وب گردی