ضرب و شتم معلم یزدی توسط پدر یکی از دانش‌آموزان

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به تشریح جزئیات حادثه ضرب و شتم یک معلم یزدی توسط پدر یکی از دانش‌آموزان پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ساعات پایانی روز گذشته خبری مبنی بر ضرب و شتم یک معلم یزدی توسط پدر یکی از دانش‌آموزان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

محسن گلستانیفر مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در روز گذشته با خبر شدیم پدر یکی از دانش‌آموزان یکی از مدارس ناحیه 2 استان حضور پیدا کرده و بدون اطلاع و اجازه مدیر و مسئولان واحد آموزشی، وارد دفتر مدیریت شده است.

وی ادامه داد: این فرد در حضور سایر معلمان و کادر اجرایی که در مدرسه حضور داشتند، معلم فرزند خود را مورد ضرب و شتم قرار داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: متاسفانه ضربات فرد باعث شکستگی سر و آسیب‌دیدگی این معلم شد. در چنین شرایطی کادر مدرسه بلافاصله با برقراری تماس با 110، پلیس را در جریان وقوع حادثه قرار دادند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران انتظامی در مدرسه، فرد مهاجم و خاطی از محل حادثه متواری می‌شود.

گلستانی‌فر در پایان با اشاره به جایگاه معلم در جامعه اظهار کرد: آموزش و پرورش استان یزد مجدانه احقاق حق، شأن، جایگاه و حرمت معلم و فضای آموزشی را پیگیری می‌کند و خواهان برخورد قانونی و قاطع مراجع قانونی با فرد خاطی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058951

وب گردی

وب گردی