بیداری اسلامی در منطقه و اروپا نتیجه وداع میلیونی با شهید سلیمانی است

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با شهید سردار سلیمانی، چیزی جز معجزه الهی نبود و نتیجه آن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی اروپایی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، سیدمجید موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان صبح امروز در هفتمین همایش و کارگاه آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان و محققان گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: بعد از تشییع پیکر مطهر امام‌خمینی‌(ره) ، تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی بی‌نظیر بود و مردم سنگ تمام گذاشتند. شهید سلیمانی سخت‌ترین لحظات را در دوران دفاع مقدس سپری کرد و شاهد شهادت یارانش بود و به آرزوی دیرینه‌اش که همان شهادت بود، دست یافت.

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی بعد از دفاع مقدس، در خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف سرآمد بود و حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با این سردار بزرگ اسلام، چیزی جز معجزه الهی نبود و نتیجه آن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و حتی اروپایی است.

گزینش خوب باعث سالم‌سازی سازمان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این جلسه گفت: کارشناسان گزینش خودشان را وام‌دار شهدا بدانند و درست قضاوت کنند تا بهترین افراد که دارای شرایط‌های لازم هستند برای قبول مسئولیت انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی معیارهای انتخاب را یادآور شد و گفت: در دستورات دینی به این معیارها توجه و دقت نظر شده و بر اساس ویژگی‌های مورد نظر در منویات امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب باید صورت بگیرد.

وی افزود: گزینش خوب باعث سالم‌سازی سازمان می‌شود و این نظارت‌ها باید بسیار دقیق باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ سردار سلیمانی و شهدای عزیز ما در مدت کوتاهی به مقام و جایگاهی رسیدند که کسانی که سال‌ها در سیر و سلوک هستند به این مقام دست نیافتند.

براتی با تأکید بر خواندن و عمل کردن به وصایای شهدا افزود: سردار شهید سلیمانی یار و یاور رهبر معظم انقلاب بودند و هستند و روح پرفتوح وی در توسعه اسلام و جریان مقاومت قطعاً کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058995

وب گردی

وب گردی