همکاری مشترک دانشگاه آزاد و سازمان اوقاف در ترویج فرهنگ وقف علم و فناوری

جلسه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور دکتر طهرانچی و حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی درباره همکاری این دانشگاه با سازمان اوقاف گفت: صبح امروز جلسه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات مورد بحث در این جلسه، اظهار داشت: موضوع اول بررسی و ساماندهی موقوفات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رعایت دقیق نیت واقف بود. همچنین طی بحث های طرفین، مقرر شد که از ظرفیت وقف دانشگاه به صورت حداکثری استفاده شود.

صدری مهر با بیان اینکه لزوم ترویج فرهنگ وقف علم و فناوری، موضوع دیگر مطرح‌شده در این جلسه بود، گفت: مقرر شد برای توسعه فناوری در کشور، فرهنگ وقف علم و فناوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه ترویج شود. به همین منظور مقرر شد کمیته ای مشترک از هر دو نهاد به منظور پیشبرد این همکاری مشترک تشکیل شود.

سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شروع همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برای تولید بذر هیبرید صیفی‌جات، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد این بذر از بهار سال آینده در زمین 50 هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی کشت شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059007

وب گردی

وب گردی