مهندسان صنایع آغازگر تحولات دیجیتال در کشور هستند/ تحصیل ۱۷۰ دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه الزهرا

رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: استفاده از حوزه دیجیتال، فرصتی را برای تغییر مدل‌های کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در این زمینه فراهم می‌کند و مهندسان صنایع در واقع آغازگر این تحولات در کشور هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع امروز چهارشنبه دوم بهمن‌ماه 98 با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا، محمدصالح اولیا معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مهدی فتح‌الله رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران و سایر مسئولان و مدیران دانشگاه و دانشجویان در مرکز همایش‌های نور دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

ملانظری در این کنفرانس با اظهار خرسندی نسبت به میزبانی شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی صنایع گفت: دانشگاه الزهرا (س) امروز به‌عنوان الگو و نماد دانشگاه خاص بانوان با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و ۱۷۰ دانشجوی بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه گروه مهندسی صنایع این دانشگاه بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، افزود: امروز مفتخریم که دانشگاه توانسته با تکیه بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی استادان، دانشجویانی را تربیت کند تا در حوزه مهندسی صنایع افتخارات بزرگی را رقم بزنند.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در کشور و صرفه‌جویی در هزینه‌ها گفت: مهندسی صنایع ستون اقتصاد مقاومتی است و نقش مؤثری در صرفه‌جویی هزینه‌ها در بخش‌های مختلف دارد؛ بنابراین لازم است این حوزه به‌صورت جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

ملانظری با اشاره به ضرورت اطلاع یافتن گروه‌های مهندسی صنایع کشور از آخرین تحولات دیجیتال جهان بیان کرد: استفاده از حوزه دیجیتال، فرصتی را برای تغییر مدل‌های کسب و کار و استفاده از تکنولوژی در این زمینه فراهم می‌کند و مهندسان صنایع در واقع آغازگر این تحولات در کشور هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این کنفرانس فرصتی برای ارتقای سطح دانش مسائل و تحولات دیجیتال در کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059016

وب گردی

وب گردی