هزینه  887 هزار دلاری ویندوز 7 برای آلمان

هزینه ارتقا از ویندوز 7 به ویندوز 10 ممکن است برای آلمان گران تمام شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، چندی پیش مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای، پشتیبانی از ویندوز 7 را پایان داد؛ اما هنوز میلیون‌ها کامپیوتر وجود دارد که سیستم های خود را به ویندوز 10 ارتقا نداده‌اند. دولت آلمان نتوانسته است این انتقال را به روشی درست و ایمن انجام دهد و به دلیل این وضعیت ممکن است ضرر بزرگی متحمل شود.

آلمان برای انتقال به ویندوز 10 مشکلاتی دارد

مایکروسافت هشدار داده بود که در پروسه انتقال پس از خاتمه پشتیبانی ویندوز 7، شرکت های بزرگ باید مراقب باشند. علی رغم این هشدارها آلمان که هنوز ویندوز 10 را جایگزین نکرده، ممکن است به دلیل عدم توانایی در انجام این روند0، با فاکتور 887 هزار دلاری روبرو شود.

حداقل 33 هزار کامپیوتر هنوز با سیستم عامل ویندوز 7 در وزارت فدرال آلمان کار می کنند. آلمان اعلام کرد که برای ارتقای کامپیوتر‌های خود به ویندوز 10 اقدام می‌کند؛ اما همه کامپیوتر‌ها نتوانسته‌اند این انتقال را به‌موقع انجام دهند.

دولت آلمان به دلیل ارتقای به‌موقع به ویندوز 10 مجبور است هزینه فراوانی برای به‌روزرسانی‌های امنیتی گسترده پرداخت کند.

به‌روزرسانی‌های امنیتی برای Windows 7 Enterprise که بیشتر در مشاغل بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای هر کامپیوتر حدود 25 دلار هزینه دارد. این هزینه در سال آینده به 50 دلار افزایش می یابد و در آینده نیز افزایش بیشتری خواهد یافت.

برای کاربران Windows 7 Pro‌، این کار کمی گران‌تر است. به‌روزرسانی برای صاحبان Windows 7 Pro حدود 50‌دلار هزینه دارد.

مایکروسافت ممکن است برای به‌روزرسانی‌های امنیتی پیشرفته تخفیف دهد

برای مشکلاتی که آلمان و برخی شرکت‌های بزرگ در هنگام انتقال به ویندوز 10 تجربه کرده‌اند ، می‌توان مذاکراتی برای دریافت تخفیف انجام داد.

با توجه به مشکلات به‌وجود آمده برای دولت آلمان و شرکت‌های بزرگ ممکن است مایکروسافت در این زمینه کمی منعطف برخورد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059061

وب گردی

وب گردی