آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی برگزار شد

آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، سوم بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی امروز، پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ برگزار شد و مرحله شفاهی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس علاقمندان می‌توانند برای مشاهده محل برگزاری آزمون OSCE پذیرش دستیاری فوق تخصصی بهمن ۱۳۹۸ به جدول زیر مراجعه کنند.

طبق موضوع هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصص در این دوره داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

آزمون شفاهی نیز برای داوطلبانی برگزار می‌شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند. در آزمون شفاهی در تمامی رشته‌های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در هر رشته برگزار می‌شود.

تمام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران (به غیر از مشمولین قانون برقراری عدالت آموزشی) ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت هستند.

همچنین کلیه اعضای هیئت علمی پذیرفته شده در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی (سهمیه ۵۰ درصد اعضای هیئت علمی) ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان سه برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.

کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمان‌ها و یا نهاد‌ها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت کرده و مورد پذیرش قرار می‌گیرند در صورت پذیرش ملزم به سپردن تعهد محضری خدمتی خاص به میزان دو برابر مدت آموزش به محل استخدام خود هستند.

مستخدمین دانشگاه‌های علوم پزشکی ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان دو برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خود هستند.

سند تعهد محضری خدمت پذیرفته شدگان (با در نظر گرفتن شرایط پذیرش) مطابق مقررات باید در بدو شروع به آموزش به دانشگاه محل تحصیل ارائه شود از آموزش افرادی که سند تعهد محضری را در مورد مقرر ارائه نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

داوطلبان توجه داشته باشند که بر اساس موضوع ۶ هشتاد و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مدت تعهدات فارغ التحصیلان دوره‌های فوق تخصصی براساس مفاد اسناد تعهد محضری مأخوذه و با احتساب ضریب مناطق محروم کشور مورد اقدام قرار خواهد گرفت. (به استثناء پذیرفته شدگان با استفاده از شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی توسط دانشگاه‌ها با اولویت مناطق محروم).

انتهای پیام/

کد خبر: 1059062

وب گردی

وب گردی