واژگونی خودروی پژو /2 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی خودروی پژو 206 و فوت 2 شهروند و مصدومیت 3 نفر دیگر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه تصادف منجر به فوت در اتوبان آیت‌الله هاشمی، گفت: در ساعت 8 دقیقه بامداد امروز، وقوع یک فقره تصادف به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان هاشمی حدفاصل یادگار امام در فرحزاد اعزام شدند.

ملکی گفت: به محض رسیدن نیروهای سازمان آتش‌نشانی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 206 به دلیل نامعلوم با گاردریل کنار اتوبان و پایه‌های چراغ‌های روشنایی اتوبان برخورد کرده و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: 5 نفر شامل سه مرد جوان 20 تا 30 ساله و دو خانم جوان در این خودرو حضور داشتند که یکی از دختران جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده بود اما مشکل خاصی نداشت.

وی گفت:‌ یکی از مردان جوان نیز توانسته بود پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی خود را از خودرو بیرون بکشد اما در ناحیه مچ پا مصدومیت بسیار شدیدی داشت.

ملکی ادامه داد: یکی از دختران جوان به طرز وحشتناکی در صندلی عقب و بخش‌هایی از صندوق عقب خودرو گرفتار شده بود و دو مرد جوان نیز در قسمت جلویی خودرو محبوس شده بودند که به سرعت آتش‌نشانان اقدامات لازم برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌پس از دقایقی خوشبختانه عملیات رهاسازی این افراد به پایان رسید و هر سه سانحه‌دیده به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد دو مرد جوان فوت کرده‌اند ولی خانم جوان زنده ماند.

وی افزود: پس از رهاسازی این افراد خودرو به محل امنی منتقل شده و محل حادثه ایمن‌سازی شد و عوامل پلیس راهور برای بررسی علت وقوع این حادثه اقدامات خود را آغاز کردند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1059100

وب گردی

وب گردی