بارش برف و باران در جاده های کشور/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: بارش برف و باران در اکثر جاده های 9 استان ادامه دارد و رانندگانی که قصد تردد در جاده های برف گیر و کوهستانی را دارند باید به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در اکثر محورهای استان های خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل ادامه دارد.

وی افزود : همچنین در محورهای آستارا-اردبیل،امام زاده ابراهیم، ماسوله، سیاهکل- دیلمان در استان گیلان، محورهای کیاسر-سمنان و ارتفاعات کندوان،هراز،فیروزکوه در استان مازندران، محورهای قزوین-رشت و الموت در استان قزوین و محورهای توسکستان-شاهرود،آزادشهر-خوش ییلاق،جنگل گلستان-چمن بید بارش برف گزارش شده است.

تردد با زنجیر چرخ

سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگان گفت: زانندگانی که قصد تردد از محورهای اسالم-خلخال،سیاهکل-دیلمان،آستارا-اردبیل،امام زاده ابراهیم در استان گیلان، محور مهاباد-سردشت گردنه زمزیران در استان آذربایجان غربی، محورهای زنجان-طارم،زنجان-تهم و زنجان-دندی در استان زنجان و محورهای توسکستان-شاهرود،آزادشهر-شاهرود در استان گلستان را دارند باید مجهز به تجهیزات ایمنی و گرمایشی باشند و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش باران

رحمانی به بارش باران در جاده های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان های مازندران، گیلان و گلستان بارانی است.

وی افزود: در محور بستان آباد در استان آذربایجان شرقی و محور قزوین-رشت-گردنه کوهین در استان قزوین پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرجمحدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی گفت: شهروندان تهرانی برای دریافت اخبار و اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ و اطلاع از محدوده های طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا می توانند با شماره 7-66429000 و 6- 63951301 راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059125

وب گردی

وب گردی