استقرار 5 هسته فناور خدماتی با موضوعات تخصصی در واحد شهرکرد

در بیستمین جلسه مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، با استقرار 5 هسته فناور خدماتی با محوریت¬های مختلف تخصصی موافقت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، بیستمین جلسه مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و اعضای شورا و با موافقت استقرار 5 هسته فناور خدماتی با محوریتهای مختلف تخصصی صبح امروز در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در این نشست با استقرار 5 هسته فناور خدماتی با محوریت­‌های فعالیت در زمینه مشاوره انرژی­‌های تجدیدپذیر، ارائه دانش فنی و مشاوره در زمینه پایان­‌نامه‌­های تخصصی رشته­‌های فنی و مهندسی، مشاوره تحصیلی برای فرصت­های مطالعاتی داخلی و خارجی و اخذ پذیرش از دانشگاه­‌های خارج از کشور، ترجمه و ادیت متون تخصصی انگلیسی و تعمیر و نگهداری تجهیزات الکترونیکی و آزمایشگاهی موافقت شد.

مهدی جهانگیری افزود: اعضای شورا به اتفاق آراء با اختصاص 300 میلیون ریال به 3 هسته فناور دانش­‌بنیان با موضوعات تولید کیت­های آزمایشگاهی، تولید اپلیکیشن روانشناسی و تلقیح مصنوعی دام سبک، موافقت کردند. در خصوص هسته فناور فرادید با موضوع "ساخت تجهیز مدارس" نیز مقرر شد تا ضمن استقرار در مرکز رشد، از حمایت­های غیرنقدی استفاده کند.

وی اظهار کرد: برگزاری ایده­‌شو با محوریت مدیریت مصرف برق و انرژی­‌های تجدیدپذیر با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، تهیه یک سایت اینترنتی برای ارائه خدمات و محصولات مرکز رشد و اقدام در خصوص خرید تجهیزات خط تولید مواد شوینده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مهدی جهانگیری مدیر مرکز رشد واحدهای فناور از استقرار 3 هسته فناور دیگر تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: مشارکت در برگزاری مسابقه ملی دام­تاپ در بهمن ماه، برگزاری ایده شو با محوریت مدیریت مصرف برق و انرژی­های تجدیدپذیر در اسفندماه، عقد تفاهم­نامه‌­های همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری یک تور فناوری برای دانشجویان رشته­‌های فنی و مهندسی و عقد قرارداد همکاری با یک شتابدهنده از دیگر برنامه‌­های آتی مرکز رشد تا پایان سال جاری است.

برگزاری کارگاه­‌های علمی-تخصصی با درآمدزایی 300 میلیون ریال از دیگر فعالیت‌­های انجام ­شده توسط مرکز رشد بود که گزارش آن در این جلسه ارائه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059128

وب گردی

وب گردی