قدرت فکری انقلاب اسلامی ایران مافوق تصور است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران، حتی کوچکترین قشر آزادی خواه جهان به مقابله با نظام سلطه و استعمارگر پرداخته است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در مراسم افتتاحیه طرح فرهنگی «شهید شهریاری» و ضیافت اندیشه اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی این استان ضمن قدردانی از حضور پرشور استادان در این برنامه فرهنگی با بیان اینکه امید است تا بتوان در این جمع صمیمی و پویا، بیش از گذشته در برنامه های علمی، فرهنگی و تشکیلاتی همفکری ایجاد کرد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی علاوه بر اعتلای ایران اسلامی، با نگاهی فراتر، ژرف تر و گرانسنگ تر، اعتلای اسلام ناب محمدی را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند.

حجت الاسلام قاضی زاده ادامه داد: اسلام ناب محمدی به علت آمادگی امت و ملت ایران اسلامی، در ایران متجلی و میهن عزیزمان آغازگر حرکت و پویش عظیم مسلمانان جهان شد.

این مسئول با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) رکن اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بودند، توضیح داد: شاخ و برگ درخت تناور انقلاب، تمامی اقشار ملت ایران هستند که انقلاب اسلامی را پرواز داده و تجلی بخشیدند و با حمایت خود به فعلیت و کمال رسانده اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی و نیز حمایت همه جانبه مردمی آن، نه تنها آرزوی هر آزادی خواه در جهان بلکه از لحاظ اتحاد مردم، آرزوی امامان ما نیز بوده است، اظهار کرد: این انقلاب به لطف پروردگار و یاری مردم نه تنها برای ایران اسلامی بلکه به عنوان یک تمدن و فرهنگ ناب تجلی و حرکت یافته است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از علت های اصلی مقابله دشمنان انقلاب عدم محصور شدن انقلاب اسلامی ایران در مرزهای ایران اسلامی است، تشریح کرد: پرتوهای آزادی و حیات بخش انقلاب اسلامی ایران در تمامی کشورها تشعشع یافته و دنیای غرب و مبنای اساسی افکار آنان را به چالش کشیده است برای همین است که دشمنان با راهکارهایی خصمانه نظیر حربه های روانی، کودتا، شورش های خیابانی، جنگ تحمیلی و از این قبیل موارد به دنبال ضربه زدن به انقلاب، کشور و جلوگیری از فراگیر شدن مرزهای فکری انقلاب انقلاب اسلامی ایران هستند.

قاضی زاده با تأکید بر اینکه قدرت فکری انقلاب اسلامی ایران مافوق تصور است، تصریح کرد: به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران، حتی کوچکترین قشر آزادی خواه جهان به مقابله با نظام سلطه و استعمارگر پرداخته است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمنان با انقلاب به واسطه آگاهی آنان از قدرت نظامی کشور، جنگ مسلحانه نیست، اذعان کرد: دشمن برای مقابله با این انقلاب از تمامی قدرت و نفوذی که طی سالیان متمادی در جهان به دست آورده در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی برای ضربه زدن به هویت ملی ما در حال بهره برداری است. آنان در حوزه های توانمندی اقتصادی، علمی، انسجام و حرکت های تشکیلاتی و تیمی هوشمندانه به مقابله با ما پرداخته اند تا بتوانند حرکت های ضد فرهنگی خود را اعمال کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ما دانشگاهیان در قبال رسالت دانشگاهی خود مسئولیم تا مجموعه های تشکیلاتی را قدرتمند تربیت کرده، آموزش دهیم و با آشنا کردن آنان به هم، زنجیره ای متصل را تشکیل دهیم، گفت: باید نیروهای ارزشی و علمی به گونه ای منسجم تربیت شوند که ضمن شناسایی و جلوگیری روش های ضربه زنی دشمن، از آنان به عنوان نقطه قوت برای تعالی کشور بهره برداری کنند.

قاضی زاده اتحاد، انسجام و تشکیلات را قدرت آفرین دانست و عنوان کرد: امروز دشمن برای توطئه علیه ما خود را منسجم کرده چرا که در انسجام هم کمتر آسیب می بیند، بیشتر آسیب می زند و هم اثرگذار تر آسیب می زند.

وی با تأکید بر اینکه کار تشکیلاتی یعنی ایجاد و تربیت مجموعه مدیریتی قوی که بتواند ساختار کشور را شکل داده و برای مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور برنامه ریزی کند، افزود: ما نیز باید همین گونه عمل کنیم. باید در محیط های دانشگاهی مجموعه های سیاسی، تشکیلاتی و سازمانی قدرتمند دانشجویی و استادی به شکل صحیح و هوشمند شکل داد تا پشتوانه قدرتمند برای نظام ایجاد شود و به واسط آن نیروهای شایسته برای آینده کشور تربیت کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059221

وب گردی

وب گردی