مسابقات ورزشی به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای نیاز دارد/ برگزاری ۲۰ رویداد ورزشی در استان گیلان

رئیس شورای ورزش دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری ۲۰ رویداد ورزشی در بهمن و اسفندماه خبر داد.

سیاوش خداپرست رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری ۲۰ رویداد ورزشی در بهمن و اسفندماه سال جاری در واحدهای دانشگاهی استان گیلان به‌ مناسبت جام فجر خبر داد و گفت: این مسابقات یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

خداپرست خاطر نشان کرد: مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همراه با سایر رویدادهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی باید همراه با دو پیوست فرهنگی و رسانه‌ای باشد. اولویت اول ما در برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه و امید در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان است. مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات باید توجه داشته باشند که این مسابقات حیاط خلوت نامزدهای نمایندگان مجلس نشود.

وی با تاکید بر پیوند رسانه‌ای رویدادهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقویم ورزشی استان ویژه دهه فجر نیز جهت همکاری و هماهنگی بیش از پیش به اداره کل ورزش و جوانان و هیات های مطبوع ارائه خواهد شد.

واحدهای رشت، لاهیجان، صومعه سرا، بندر انزلی، فومن و سیاهکل میزبانان این دوره از مسابقات در رشته های والیبال و فوتسال کارکنان، تنیس روی میز و شطرنج دانشجویان دختر و پسر، دارت، تنیس روی میز و شطرنج اساتید و کارکنان خواهر و برادر، فوتسال دانشجویان پسر، بسکتبال سه نفره دانشجویان پسر و دختر هستند.

همچنین اعزام تیم والیبال ساحلی استان به مسابقات کشوری، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در حوزه ورزش و تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی استان از رویدادهای دیگر ورزشی در استان گیلان خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059243

وب گردی

وب گردی