شکستن هیمنه پوشالی آمریکا افتخار بزرگی بود/جزئیات ویژه‌برنامه‌های چهل‌و‌یکمین فجر انقلاب

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شکستن هیمنه پوشالی دشمن در این شرایط حساس افتخار بزرگی بود؛ اما آن طور که باید، به آن پرداخته نشد و مورد جفا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز یکشنبه در جلسه نهایی و جمع‌بندی برنامه‌های مصوب و تدوین شده کارگروه‌های تخصصی و کشوری بزرگداشت ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در مقطع حساسی قرار داریم و پس از گذشت ۴۱ سال با مرور آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای نهضت الهی وارد دهه پنجم انقلاب‌اسلامی می‌شویم.

وی با بیان اینکه در آستانه ایام الله فجر انقلاب اسلامی در گستره کشوری و استان‌ها در قالب ۲۵ کار گروه ارگان‌‌ها، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد از ماه‌ها قبل در تدارک بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: هزاران برنامه کشوری توسط کارگروه‌ها تدارک دیده شده که مشارکت همه ارگان‌ها را می‌طلبد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهم برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: همزمان با سالگرد ورود حضرت امام راحل به میهن، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن با محوریت حرم امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و همچنین در روز پنجشنبه دهه فجر، به پاس ایثار و فداکاری شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مدافع حرم، مزار شهدا در کل کشور عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.

لطفی بیان کرد: ندای ملکوتی بانگ تکبیر در شامگاه ۲۲ بهمن طبق سنوات گذشته ساعت ۲۱ همراه با نورافشانی در ۲۲منطقه تهران و ۴۰۰ شهر انجام می‌شود.

وی شعار امسال در روز ۲۲بهمن را «روز حماسه عظمت ملت و تکریم سردار دلها» ذکر کرد و افزود: طبق مصوبات کارگروه‌ها، تبیین دستاوردهای نظام و پاسخ به شبهات در دستور کار است تا این برنامه‌ها منتج به خلق حماسه عظیم در یوم الله ۲۲بهمن به خصوص امسال که شاهد افتخارات بی‌بدیل برای جهان اسلام، جبهه مقاومت و نظام مقدس دینی و چهلمین روز شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی است، شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به وجه تمایز برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته بیان کرد: قدرت‌نمایی نظام دینی در عرصه بین‌الملل، شکستن هیمنه دشمن شیطان بزرگ آمریکا و همدلی، انسجام، صمیمیت و قدرشناسی مردم از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از شاخصه‌های دهه فجر امسال است لذا باید از ظرفیت ۲۲بهمن و دهه فجر برای تکریم سردار دلها و برای شکوه و عظمت مراسم امسال استفاده کنیم.

لطفی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی در کشور تصریح کرد: با امیدآفرینی برای جوانان امروز که مورد هجمه امپراطور رسانه‌ای هستند، دستاوردهای نظام را تبیین کنیم تا به عزت و سربلندی ایران اسلامی که نقش‌آفرین‌ترین کشور در منطقه است، افتخار کنند.

وی با اشاره به واکنش موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق گفت: شکستن هیمنه دشمن در این شرایط حساس افتخار بزرگی بود اما آنطور که باید، پرداخته نشد و مورد جفا قرار گرفت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی برای سوزن اسلحه، وابسته بودیم؛ اما امروز موشک‌های خودمان را به دشمن بزرگ پرتاب کردیم و موفقیت آمیز هم بود، لذا این دستاوردها باید مورد نگاه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059298

وب گردی

وب گردی