نام‌گذاری سالن اجتماعات واحد شهرکرد به نام سردار شهید سلیمانی

نشست هماهنگی برگزاری همایش تخصصی بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش باحضور حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست ضمن تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: سردار سرافراز انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از باهوش ترین سرداران طول تاریخ کشور است که خدمات زیادی در سرنگونی نقشه های شوم دشمنان اسلام به ملت های مسلمان بخصوص ایران اسلامی داشته است.

ابراهیم رحیمی افزود: نشست های بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار باید هم به صورت تخصصی و هم برای قشر جوان جامعه برگزار شود.

وی بیان کرد: نامگذاری سالن اجتماعات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به نام سردار شهید سلیمانی در هیأت رئیسه دانشگاه به تصویب رسیده است که ان شاء الله در روز همایش با حضور مسئولین دانشگاهی و استانی رونمایی می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست باتسلیت شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار یک شخصیتی بود که جزو سنت های الهی است که خداوند از بین بنده هاش انتخاب می کند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد اظهار کرد: معیارهایی که خداوند در نظر می گیرد کامل ترین معیارهاست و نتیجه این می شود که سردار سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل می شود.

وی افزود: استکبار جهانی بخصوص اسرائیل و آمریکای جنایتکار فکر می کند که با ترور سردار سلیمانی، تفکر سردار تمام می شود ولی غافل از اینکه وقتی طرف مقابل خداست نتیجه برعکس می شود. (ومکرو مکر اله و الله خیر الماکرین)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار و همرزمانش باید بصورت تخصصی و در شأن و مقام آن شهید والامقام برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام قاسمی نژاد گفت: با دعوت از سفیران در یک نشست تخصصی ابعاد این ترور بررسی شود و بازتاب نشست از طریق سفیران مدعو در نشست های آتی برای دیگر اقشار جامعه به ویژه دانشجویان اطلاع رسانی شود تا جوانان ما با شخصیت این مرد بزرگ بهتر آشنا شوند.

همایش تخصصی با حضور حقوقدانان استان چهارمحال و بختیاری با موضوع بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار و همرزمانشان در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شوذ.

این نشست هماهنگی برای برگزاری همایش تخصصی بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی، با حضور مسئولان سازمان بسیج حقوقدانان استان، مرکز وکلا و مشاورین قوه قضاییه در استان و استادان حقوقدان دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی واحد شهرکرد در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059303

وب گردی

وب گردی