تولید سالانه 12 هزار تابلو فرمان  آسانسور در کشور

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید سالانه 12 هزار تابلو فرمان میکروپرسسوری آسانسور در شرکت متناسب با دانش روز دنیا خبر داد و گفت: هم‌اکنون تولیدات این شرکت به کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان و اکراین صادر می شود.

حسین بختیاری مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رابطه با فعالیت این شرکت گفت: این شرکت فعالیت خود را به عنوان اولین تولید کننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران و اولین شرکت دانش بنیان صنعتی در زمینه آسانسور با بهره‌مندی از مهندسان و متخصصان با تجربه در زمینه الکترونیک و ساخت تابلوهای کنترل آسانسور آغاز کرده است.

وی همچنین تأکید کرد: این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تابلوها فرمان گیربکسی، گیرلسی، MRL، تک فاز، هیدرولیک و لوازم جانبی آسانسور نیز فعالیت می‌کند.

بختیاری تصریح کرد: هم اکنون این شرکت با ارائه محصولات متنوع و شیوه‌های مدرن بازاریابی و فروش، سهم قابل توجهی از بازارداخل را در اختیار دارد و با بهره‌گیری از نیروی انسانی آزموده در بخش‌های مختلف همواره سعی در افزیش سطح کیفی محصولات خود داشته است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان افزود: تمام محصولات تولیدی این شرکت با دانش فنی بومی کشور ساخته می‌شود که اکثر متقاضیان و مصرف کنندگان ما شرکت‌های آسانسور هستند.

وی با اشاره به اینکه داشتن گواهی نامه‌های بین‌المللی و اخذ تأییدیه CE امکان صادرات محصولات این شرکت را مهیا کرده است؛ گفت: محصولات تولید شده در این شرکت، قابلیت رقابت با تولیدات و محصولات خارجی را در سطح بین المللی دارا است به طوری که هم اکنون محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان و اوکراین صادر می شود.

بختیاری با بیان اینکه هم اکنون 100 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند؛ افزود: استفاده از ایده‌های بکر و بکارگیری دانش و فناوری روز دنیا یکی از اولویت مهم این شرکت است تا بتواند دستاوردهای خوبی را در کارنامه خود رقم بزند.

وی تصریح کرد: اگر متوسط قیمت ارز را هزار دلار در نظر بگیریم می‌توان گفت که با تولیدات این شرکت دانش‌بنیان حدود 112 میلیون دلار از خروج ارز جلوگیری کردیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با تأکید براینکه سالانه 12 هزار تابلو فرمان میکروپرسسوری آسانسور در شرکت متناسب با دانش روز دنیا تولید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در بخش تولید با بهره‌گیری از خط تولید تمام مکانیزه SMD تمامی مراحل تولید بصورت تمام اتوماتیک انجام می‌گیرد و ضریب خطا به صفر رسیده و این امر باعث کیفیت برتر محصولات شده است، علاوه بر این تولید مکانیزه تابلو و استفاده از سیم کشی‌های آماده ضمن افزایش توان تولید، کیفیت محصولات را افزایش داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059304

وب گردی

وب گردی