7 هتل و مهمان پذیر شگفت انگیز در مکزیک

برای بسیاری که به سفر می روند این نکته که در کجا اقامت داشته باشند، یک ضرورت است. هتل ها، اقامتگاه ها، هاستل ها، مهمانپذیرها و یا هر اسم دیگری که می خواهند داشته باشند مهم نیست؛ مهم این است که بشناسیم و بدانیم که در کجا باید اقامت داشته باشیم تا سفر بیش تر خوش بگذرد.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، برای این که بتوانیم به درکی درست تر از یک اقامتگاه برسیم، بد نیست نگاهی به بهترین های آن ها در جهان بیاندازیم و شاخصه های بهترین هتل ها، مهانپذیرها و هاستل ها را بشناسیم.

همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل ها اینجا را کلیک کنید.

از بهترین اقامتگاه ها در جنگل تا ساحل دریا

شناخته شده و معروف هستند در هر کجا که باشند؛ ساحل، جنگل و یا مخروبه های تاریخی. ارزش ماندن و تجربه کردن دارند. یوکاتان پنینسولا ( Yucatán peninsula)یکی از نقاط کره زمین در کشور مکزیک است که با هتل ها و مهمانپذیر ها و هاستل های خاصش، نظر بسیاری از گردشگران و مسافران آمریکای لاتین را به خود جلب کرده است.

سوئیت های ساحلی کین ها (Kin Ha) در کنکوم (Cancum)

سوئیت هایی متوسط الحال با امکانات کامل که همگی بر روی زمین و نه به حالت طبقاتی، ساخته شده اند. کف این اتاق ها از چوب بامبو ساخته شده اند و پاکیزه هستند. به خاطر جنس چوب بامبو، کافی است تا کمی باران ببارد تا تمام فضای واحد اقامتی تان لبریز از عطر بامبو شود. از این سوئیت های ساحلی به راحتی می توانید خلیج سبزآبی مکزیک را تماشا کنید و در فضای ساحلی آن بر روی شن های سفید قدم بزنید. تمام ساحل و فضای اطراف این سوئیت ها، پر از درخت های نخل است. برای کسانی که این سوئیت ها را برای اقامت انتخاب می کنند، باید گفت اولین گزینه ای که نصیبشان می شود آرامش است.

تراول این (Travel In)در ماهاهاول (Mahahaul)

این مهمانپذیرهای شیک و سنتی در محله ماهاهاول قرار گرفته اند و بهترین نوع اقامت برای کسانی است که مایلند در فضایی روستایی-مکزیکی زندگی را تجربه کنند. با اقامت در تراول این، می توانید فعالیت های نابی را که تا کنون تجربه نکرده اید را به فهرست تجربیات لذت بخش تان اضافه کنید؛ همان طور که در بافت استوایی این محله قدم می زنید؛ مردانی را می بینید که از درخت های نارگیل بالا می روند و برای مسافران نارگیل تازه می چینند. برای یک بار هم که شده می توان از این مردان تقاضا کرد تا سر یک از نارگیل ها را با داس تیزشان بتراشند و بعد شما با کمک یک نی، آب نارگیل تازه و واقعی را بچشید. حوضچه های آب سرد طبیعی نیز در نزدیکی مهمانپذیر تراول این قرار دارند و شما به راحتی می توانید، قدم زنان، خود را به آن برسانید و یک دل سیر در این حوضچه های طبیعی شنا کنید.

هتل ساحلی ویستالمار (Vistalmar) در ایسلا میوجرس (Isla Mujeres)

در این هتل بتنی و قدیمی در مرکز شهر ایسلا، می توانید با بودجه کافی و نه چندان زیاد، اتاقی را برای خودتان در همسایگی خلیج و دریا کرایه کنید. این هتل در همسایگی ترمینال آبی ایسلا قرار گرفته است و این شانس را به مسافران خود می دهد تا شب را سوار بر لنج های تفریحی مکزیکی به صبح برسانند و برای خواب به هتل برگردند. هتل ساحلی ویستالمار در قسمتی اعجاب آور از خلیج قرار گرفته است که امواج آبی کمرنگ نایاب دارد!

مهمانپذیر نووِدا ویدا دِ رامیرو (Nueva Vida de Ramiro) در تالوم (Tulum)

دیگر از این سنتی تر امکان ندارد! اتاق هایی با سقف های پوشالی و ستون هایی از جنس بامبو! حس فیلم دزدان دریایی کارائیب را در آدم زنده می کنند و حس می کنید باید با شمشیرهای کولی ها به ساحل بروید! دوش های این خانه ها ساحلی هستند و لذت دوش گرفتن در زیر نور آفتاب ساحلی را به مسافران خود هدیه می دهد. یکی از جاذبه های طبیعی این هتل، قرار گرفتن آن در میان انبوهی از درختان نخل مکزیک است. هتل نوودا ویدا د رامیرا 32 اتاق دارد و در هر ساعتی از شبانه روز با خوشرویی از مسافران و گردشگران تازه وارد استقبال می کند. برای هر اتاقی یک سرویس بهداشتی و حمام مجزا با همان سبک و سیاق ساحلی در نظر گرفته شده است.

هتل پُسادا ال مُرُ ( Posada el Moro) در پوئرتو مُرِلُس (Poerto Morelos)

بر خلاف هتل هایی که تا الان معرفی کردیم، هتل پسادا ال مرُ در مرکز شهر قرار گرفته است و چشم اندازی به نمای شهری پوئرتو در مکزیک دارد. این ناحیه از مکزیک به شهر سایه نیز معروف و آن هم به دلیل وجود درختان انبوه نخل و نارگیل است. از هتل که خارج شوید و بخواهید چند قدمی پیاده روی کنید، نیازی به استفاده از کلاه لبه دار ندارید؛ چراکه بالای سرتان را برگ های بزرگ و بلند نخل و نارگیل پوشانده اند! صبحانه این هتل در بالکن آن ارائه می شود و تمام گزینه های صبحانه، مکزیکی و تهیه شده از مواد ارگانیک است.

هتل وِنتاسا آل مار (Ventasa al Mar)در کزومِل (Cozumel)

در حالی در تمام ساحل کزومل هیچ جایی برای ماندن و اقامت پیدا نمی شود، هتل ونتاسا آل مار همیشه جایی برای ماندن دارد. این هتل از مدیریت برجسته ای برخوردار است و در تمام طول اقامت به فکر مسافران خود است. فضایی آرام برای شنا، اتاق هایی نورگیر، امکانات موج سواری همگی از امکانات و قابلیت های این هتل هستند. کارکنان این هتل از محلی های این منطقه هستند و به گرمی از مسافران کزومل استقبال می کنند.

هتل فیوژن (Fusion)در پلایا دل کارمن (Playa del Carmen)

سال ها پیش بسیاری از هیپی های پلایا برای نواختن های شبانه شان به این هتل مهربان پناه می آوردند و رفته رفته، به خاطر حضور ایشان بود که این هتل در میان مسافران و گردشگران مکزیک و به ویژه منطقه پلایا معروف شد. هتل فیوژن به هتل شب زنده دار هم معروف است و این لقب به این خاطر به این هتل داده شده که جوانان مکزیکی برای شادی و پایکوبی های شبانه شان، از دیرباز، این هتل را انتخاب می کرده اند. فضای این هتل کاملا جوانانه و شاد است و ویژه کسانی است که می خواهند تمام شب را بیدار بمانند و از لحظه لحظه حضورشان در مکزیک استفاده کنند. کف این هتل از سنگ فرش های سنتی مکزیک است و تمام مبلمان آن از چوب های بامبو این منطقه ساخته شده است. در بسیاری از شب ها، هتل فیوژن از آتش چرخان های محلی دعوت می کند تا با چرخاندن گلوله های آتشین شان، هم فضای تاریک ساحل را بشکنند و هم شادی را به مسافران هتل هدیه دهند. بسیاری که در این هتل اقامت داشته اند، در خاطرات خود، هتل فیوژن را به عنوان خاطره ای فراموش نشدنی یادداشت کرده اند.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

انتهای پیام/

کد خبر: 1059307

وب گردی

وب گردی