تا پایان اسفند هر 15 روز یک پروژه افتتاح می‌کنیم

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان اسفند هر 15 روز یکبار یک پروژه افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن های جدید پردیس سینمایی ملت گفت: هنر و تمدن بشری مدیون حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم نه تنها امنیت ما و خانواده ها و ناموس ما را حفظ کرد بلکه هنر و تمدن جهان را حفظ کرد و باید به آن افتخار کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران افزود: یادمان نرفته داعشیان با کلیساها و مراکز هنری چه کردند و چه تخریب هایی کردند.

امرودی گفت: بناست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تا پایان اسفند ماه هر پانزده روز یک افتتاح فاخر داشته باشد.

وی گفت: مرکز تئاتر باغ کتاب به همراه بلک باکس ها و سالنهای جانبی اش در همین چند روز آینده افتتاح خواهد شد و به شهروندان سپرده می شود.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: در اسفند ماه تعدادی از سینماهایی که سالها فعالیت نداشتند باز فعال خواهند شد.

امرودی افزود: سینما و هنر می تواند سطح ذائقه مردم را بالا ببرد و می تواند زیستن خوب را بیاموزد. سینما و هنر می تواند امنیت اخلاقی هموطنان را بالا ببرد و سلامت روانی ما را بهبود ببخشد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: هنر ابزار مهمی است و می تواند حتی در رفع بخشی از مشکلات ترافیکی هم تاثیر گذار باشد

امرودی ادامه داد: ما یک سالی ۵ میلیون بروشور برای مقابله با زلزله و کاهش آثارش پخش کردیم در حالی که خارجی ها یک فیلم تاثیر گذار از زلزله می سازند که جای همه آن ۵ میلیون بروشور کارکردش بیشتر است.

وی گفت: ما افتخارات ملی و تمدن های ملی زیادی داریم که متعلق به همه کشور و همه هموطنان هستند که باید برای ساخت فیلم از آنها تلاش کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: باید از آنچه که داریم و عزت و شرف و دین و ایمان و اخلاق ماست استفاده کنیم و هر چه بتوانیم کمک خواهیم کرد تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059390

وب گردی

وب گردی