افرادی که نگران مجلس آینده هستند، عملکرد جناح خود را ارزیابی کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الحمدالله در برهه کنونی رویکرد حل المسائلی بسیج اساتید با انتظارات نائب امام زمان یک همخوانی و تناسب حداکثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قم در سخنانی از شهادت مالک اشتر امام زمان، انتقام سخت و نمازجمعه مصلی تهران به امامت مقام معظم رهبری را به عنوان یوم الله برشمرد و اظهار کرد: نائب امام زمان (عج) در سخنان خود به یوم الله اشاره کردند وظیفه داریم این یوم الله ها را در کلاس درس تبیین کنیم.

سید محمود هاشمی افزود: اینکه بعضی ها دلواپس این هستند که مجلس آینده از یک جناحی شکل نگیرد، باید کارنامه خود آنها را رصد کنید که عملکرد آنها در بعد اجرایی به چند جناح برمی گردد که اینگونه نگران آینده کشور هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی که در شرایط کنونی دم از مذاکره با آمریکا می زند تقوا ندارد گفت: اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی بعضی دم از مذاکره با آمریکا می زنند باید در برابر این سخنان موضع گیری کنیم، دانشگاه آزاد اسلامی قم باید برند موضع گیری در برای مذاکره با آمریکا شود.

هاشمی گفت: الحمدالله در برهه کنونی بسیج اساتید با انتظارات نائب امام زمان یک همخوانی و تناسب حداکثری دارد زیرا رویکرد،رویکرد حل المسائلی هست

وی بیان اینکه فعالیت بسیج اساتید باید در راستای کار تشکیلاتی انجام شود گفت: کار تشکیلاتی نظم و هم آوایی می خواهد، هم آوایی و نظم کارتشکیلاتی، آهنگی است که از رأس سازمان بلند می شود، آهنگی که از نائب امام زمان دمیده می شود.

هاشمی از شکل گیری دبیرخانه راهبردی گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: یکی از ابلاغیه های دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید راه اندازی دبیرخانه گام دوم است که منشور آن نیز ابلاغ شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز امیدواری از اینکه امیدواریم دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب در ایام دهه فجرعملیاتی شود افزود: یکی از دغدغه های ما در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی موضوع حجاب و عفاف است.

وی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه حجاب و عفاف وجود دارد که معتقدیم این دغدغه ابتدا باید از استاد شروع شود.

هاشمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قم در موضوع حجاب و عفاف جهش خوبی داشته است افزود: انطباق حداکثری، هماهنگی حداکثری با ارکان های انقلابی در دانشگاه مطالبه ما از بسیج اساتید واحد های دانشگاهی است.

وی شبکه سازی و پوشه سازی اساتید انقلابی را جزء مطالبات بسیج اساتید برشمرد و اظهارکرد: انطباق حداکثری،هماهنگی حداکثری با ارکان های انقلابی در دانشگاه مطالبه ما از بسیج اساتید واحدهای دانشگاهی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی معاونت خواهران در راستای ایجاد شبکه اساتید خواهر خبر داد گفت: استقلال کانون های بسیج اساتید مورد تاکید ماست و این بدان معنا نیست که بسیج خود را از بدنه مدیریت دانشگاه جدا کند و معتقدیم در دوران تحولی و انقلابی،بسیج باید بازوی مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی باشد اما برای انجام ماموریت خود که رسالت اصلی آن صیانت از انقلاب و ارزش های انقلاب است استقلال خود را باید حفظ کند.

وی در خصوص انتخابات سال 98 اظهار کرد: با محوریت انتخابات 1050 جلسه بصیرتی در سطح کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود لذا معتقدیم مجلس 98 باید مجلسی باشد که حضرت امام ره به عنوان رأس امور،عصاره فضائل ملت از آن یاد کردند.

هاشمی افزود: برای اینکه مجلس جوان انقلابی مورد نظر نائب امام زمان شکل بگیرد باید به دنبال تبیین شاخص ها باشیم نه به دنبال مصداق ها که اگر دیدید دانشگاه آزاد اسلامی رفت دنبال مصداق ها باید بسیج اساتید بلافاصله موضع گیری کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج اساتید در انتخابات از هیچ شخصی حمایت نخواهد کرد و دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ جناحی و هیچ جریانی جز خط انقلاب و نظام اسلامی وابسته نخواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ،حجت الاسلام مرتضی موسی پور از اساتید عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی به عنوان مسئول بسیج اساتید واحد قم معرفی و از زحمات محمدجنتی فر مسئول سابق بسیج اساتید واحد قم با اهداء لوح تقدیر و قدر دانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059402

وب گردی

وب گردی