برگزاری کارگاه ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان گفت: کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از 17 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، با بیان اینکه مقرر شده این واحد متولی انجام امور آفرینش های هنری پیرامون زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: تلاش می شود ابعاد زندگی، ایثار، مردم‌داری، تواضع و همچنین مراسم باشکوهی که برای این شهید بزرگوار برگزار شد، در قالب آثار هنری منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات زندگی و شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد تا این حماسه کم‌نظیر جاودانه و تکثیر شده و در اختیار جامعه قرار گیرد. بدین منظور یک دبیرخانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان راه‌اندازی شده است.

نامور مطلق اظهار داشت: در این دبیرخانه سه کارگروه «نگارگری» با ریاست استاد محمدعلی رجبی، کارگروه «نقاشی» با ریاست دکتر حبیب‌الله صادقی و کارگروه «خوشنویسی» با ریاست استاد صندوق‌آبادی فعالیت می کنند. در این سه کارگروه افراد هنرمند شناسایی شده و در حال خلق آثار درخصوص زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، برگزاری کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: این کارگاه دو روزه در روزهای 17 و 18 بهمن ماه در محل کارگاه های این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثاری با موضوعات ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، ستیز علیه استکبار و تروریست خواهند پرداخت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان ادامه داد: آثار منتشر شده در نهایت در نمایشگاهی در موزه فلسطین فرهنگستان هنر برای علاقمندان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه از 22 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059432

وب گردی

وب گردی