ششمین گردهمایی گزینشگران استان اصفهان برگزار شد

ششمین گردهمایی گزینشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین گردهمایی گزینشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: شدت عشق و علاقه پیامبر(ص) به حضرت فاطمه(س) برکسی پوشیده نیست، به طوری که ایشان می فرمودند «من بوی بهشت را از فاطمه (س) استشمام می کنم».

وی ادامه داد: اکنون نیز متوسل شدن به حضرت فاطمه (س) باعث گشایش بسیاری از کارهای سخت و دشوار می شود و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با متوسل شدن به وجود نازنین بانوی دو عالم به پیروزی های چشمگیری در هر عملیات دست می یافتند.

مهندس موسوی به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: آمریکائی ها با همکاری صهیونیست ها در 13 دی ماه امسال با طراحی نقشه ای شوم دست به یک عملیات بزدلانه زدند و سردار نامدار حاج قاسم سلیمانی و یار و سرباز همیشه همراهش ابومهدی مهندس را ترور کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان به خیال خام خودشان فکر کردند با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم به عنوان هدایت کننده جبهه مقاومت اسلامی، می توانند در جبهه مقاومت شکاف و ناامیدی ایجاد کنند، اظهار داشت: آنها غافل از اینکه خداوند خون پاکی را که برای مبارزه با کفر ریخته می شود، نمی گذارد هدر رود و این خون های پاک قیامتی در دنیا به پا و جوش و خروشی وصف ناپذیر ایجاد کردند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سرداری بود که بیش از 40 سال با اخلاص و ایمان علیه جبهه کفر مبارزه کرد و شهادت آرزوی دیرینه او بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز تشیع حاج قاسم یوم الله بود.

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی رمز ماندگاری و جاودانه شدن را حرکت در مسیر رضایت و خشنودی خدا دانست و گفت: باید روحیه انقلابی را در خود تقویت و شهادت گونه زندگی کنیم.

برگزاری کارگاه ضوابط و معیارهای گزینش، سخنرانی ویژه درخصوص معنویت و اخلاق در گزینش و پرسش و پاسخ رابطین گزینش با رئیس مرکز گزینش از برنامه های دیگر این گردهمایی دو روزه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059435

وب گردی

وب گردی