اعطای تسهیلات ویژه برای جذب دانشجویان در رشته‌ فلسفه

سومین جلسه گروه تخصصی فلسفه دفتر مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین جلسه گروه تخصصی فلسفه دفتر مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد قمی سرپرست دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات و استادان این حوزه برگزار شد.

قمی در این جلسه ضمن ارائه اطلاعات مربوط به اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشتۀ فلسفه در دانشگاه آزاد اسلامی، بر لزوم وضعیت‌سنجی رشته‌ها، تألیف کتاب، راه‌اندازی مجله و توانمندسازی استادان تأکید کرد.

بررسی و برداشتن موانع در زمینه اعطاء پژوهانه و گرانت پژوهشی به اعضاء هیأت علمی با هدف جذب بیشتر دانشجویان در مقطع دکتری، مکاتبه برای جذب دانشجویان رشته‌های هنر در گرایش فلسفه هنر در مقطع دکتری، تمهیدات لازم برای اعطاء تسهیلات مالی برای جذب بیشتر دانشجویان در مقاطع مختلف رشته‌های فلسفه و سامان‌دهی دروس رشته‌های فلسفه از جمله راه‌کارهایی بود که از سوی اعضای گروه مطرح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059480

وب گردی

وب گردی