سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تیران، ظهر امروز مراسم تکریم رئیس سابق و معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، دبیر هیئت‌امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، امام‌جمعه شهر و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان و رؤسای واحدهای دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از تلاش‌های ارزنده کامران امینی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران قدردانی کرد.

وی یکی از دلایل پیشرفت و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران را تعامل همه‌جانبه با مسئولان شهرستان دانست و خواستار ادامه این همکاری بهتر از قبل شد و گفت که دانشگاه باید طوری فعالیت کند که محل حل مشکلات شهرستان باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد که فضای دانشگاه علاوه بر آموزش و پژوهش باید انسان‌ساز باشد و نیروهای متعهد و جهادی تحویل جامعه دهد.

پیام نجفی دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم با قدردانی از رئیس سابق واحد تیران و معرفی فرهاد مصری‌نژاد به‌عنوان یکی از نیروهای متدین و جهادی، رشد و توسعه مدارس سما و گسترش خدمات دانشگاه آزاد اسلامی را از سرپرست جدید این واحد دانشگاهی خواستار شد.

وجود دانشگاه آزاد از نقاط قوت تیران است

فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز وجود دانشگاه آزاد در کشور را از خدمات ارزنده نظام برشمرد و اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران یکی از نقاط قوت این شهرستان بوده و خدمات شایسته‌ای که این دانشگاه داشته شایسته قدردانی است.»

مجید حججی سند توسعه شهرستان تیران در راستای فعالیت در کشت گیاهان دارویی را یادآور شد و ادامه مسیر فعالیت‌های دانشگاه در این حوزه را از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران خواستار شد.

فرهاد مصری‌نژاد سرپرست جدید واحد تیران نیز با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مسئولان شهرستان، توسعه مدارس سما در شهر عسگران و سوق درآمدهای غیرشهریه‌ای به سمت کشت و پرورش گیاهان دارویی را از برنامه‌های آتی خود برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059500

وب گردی

وب گردی