جنبش دانشجویی باید جایگاه زنان در جامعه را تقویت کند

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت:  زنان در کشور در شرایط مناسبی قرار دارند و جنبش دانشجویی وظیفه دارد که جایگاه زنان در جامعه را تقویت کند.

به گزاش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدایمان احمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری که عصر امروز در دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، گفت: هجدهمین دوره جهاد اکبر با شعار عدالتخواهی ساختارمند، اقتصاد توانمند در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اهداف این اردو برقراری چارچوب گام دوم انقلاب و تربیت نیروی دانشجوی انقلابی و کادرسازی برای نظام خواهد بود.

مسئول برگزاری هجدهمین اردوی جهاد اکبر بیان کرد: این اردوی آموزشی 11 تا 18 بهمن‌ماه با حضور 700 نفر ازاعضا در سه بخش اصلی برگزار می‌شود.

احمدی گفت: محتوای دوره آموزشی انجمن های مستقل در سه بخش است. در بخش اول به آموزش‌های تشکیلاتی بوده که در آن جایگاه دانشجو، دانشگاه اسلامی و ‌انگیزه تشکیلاتی ارائه می‌شود.

این فعال دانشجویی گفت: اصول اولیه کار تشکیلاتی و دانشجویی، مدیریت زمان، ولایت‌فقیه، عدالت و آزادی، جریان‌شناسی سیاسی و جنبش دانشجویی، کار تشکیلاتی از منظر قرآن و گام دوم انقلاب به اعضا ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم شخصیت‌های ملی و کشوری به تبیین شرایط کشور در سطح بین‌المللی می‌پردازند.

احمدی خاطرنشان کرد: در بخش سوم به جایگاه زن در کشور پرداخته می‌شود؛ زنان در کشور در شرایط مناسبی قرار دارند و در حال حاضر جنبش دانشجویی وظیفه دارد که جایگاه زنان در جامعه را تقویت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059503

وب گردی

وب گردی